niby tylko kosz to szafy wnekowej - pomozcie

1. Data: 2007-02-19 11:05:40

Temat: niby tylko kosz to szafy wnekowej - pomozcie
Od: "jepic" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zabudowa wneki przede mna, zaliczylam juz spacer: Komandor, Senator, Indeco.
Wszedzie niestety maja kosze druciane na prowadnicach rolkowych (takich jak
np. poleczka na klawiature), z przeznaczeniem na trzymanie tam recznika
(gora dwoch) - udzwig tego jest minimalny. Ja potrzebuje w 2 skrzydlach
szafy na dole przechowywac rzeczy ciezsze: chemie gospodarcza (proszki,
plyny itp.), sprzet sportowy (rolki, pilki itp.). Chcialabym by to byla
szuflada/kosz wyjezdny by latwo bylo od razu siegnac o potrzebna rzecz.
Gdzie mozna dostac takie kosze z prowadnicami do zabudowy by mialy duza
wytrzymalosc i wysokosc min. 30 cm ?

dzieki za wszelkie namiary
Jepic

2. Data: 2007-02-19 18:08:08

Temat: Re: niby tylko kosz to szafy wnekowej - pomozcie
Od: "kszych" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dorex.net.pl/oferta.php?index=14&PHPSESSI
D=7a66f494e83d78ab88ecebcfe2c7f638

3. Data: 2007-02-19 20:12:05

Od: "jepic" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety ale pod tym adresem sa jedynie kosze na rolkach (mala wytrzymalosc)
i maksymalna wysokosc kosza to 20 cm :(

szukam nadal
Jepic

4. Data: 2007-02-20 08:30:59

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

jepic <j...@g...pl> napisał:
> [...]
> szuflada/kosz wyjezdny by latwo bylo od razu siegnac o potrzebna rzecz.
> Gdzie mozna dostac takie kosze z prowadnicami do zabudowy by mialy duza

Nie szukaj kosza, zrob szuflady. Z/do kosza sie kurzy i wbrew pozorom
wcale nie zajmuje mniej miejsca.
Wedlug mnie wystarcza prowadnice rolkowe, np. takie
jak w zabudowie kuchennej - taka szulfada spokojnie wytrzymuje zgrzewkę
soków czy mleka.

Pozdrowienia,
Lila

odkurzacz Moulinex 1600, problemy z workiem
piec dwufunkcyjny jaki ???
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
Uszkodzony Francis Francis x1 - POMOCY
Front Soft Techno z oferty BRW - gdzie ?