nici spozywcze

1. Data: 2000-08-02 07:21:05

Temat: nici spozywcze
Od: A...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
czytalam sobie wlasnie przepis Ostrego (dzieki Ulka) i chcialam zapytac
gdzie zas w stolicy mozna takie nic nabyc.

Anna Sekulska
a...@w...com

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-02 08:02:52

Temat: Re: nici spozywcze
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytalam sobie wlasnie przepis Ostrego (dzieki Ulka) i chcialam zapytac
> gdzie zas w stolicy mozna takie nic nabyc.

Nie szukalam nigdy takich nici, ale zawsze stosuje nici biale
bawelniane(wygladaja jak do cerowania) i dobrze sie spisuja. Moze to
niezgode z zasadami i zaraz oberwe od wspanialych kucharzy, ale
skuteczne.

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-08-02 09:18:38

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bawelniane(wygladaja jak do cerowania) i dobrze sie spisuja. Moze to
>niezgode z zasadami i zaraz oberwe od wspanialych kucharzy, ale

Ale zjesc sie ich nie da? :)))

grogreg

1. Data: 2000-08-02 11:13:07

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska wrote:

> Czesc,
> czytalam sobie wlasnie przepis Ostrego (dzieki Ulka) i chcialam zapytac
> gdzie zas w stolicy mozna takie nic nabyc.

Zobacz w Hali na Koszykach (tam mi sie kiedys udalo kupic) i moze w AGD w
Merkurym na Zoliborzu (kiedys tam bywaly).

Pozdrawiam,
robal.

Dziczyzna - koziolek
Re: sos winegret