[nici] włóczka w Krakowie

1. Data: 2003-09-24 14:51:18

Temat: [nici] włóczka w Krakowie
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Czy w Krakowie jest gdzies sklep z duzym wyborem wszelakiego rodzaju
wloczek? Tylko taki, zeby mozna bylo samemu wszystkiego podotykac, bo
niestety ja doprowadzam do nerwicy sprzedawcow (i siebie przy okazji) moim
"grymaszeniem". Niestety ja musze podotykac, pomacac, przylozyc pare
kolorow do siebie, przemyslec sprawe itd. itp.
Bylam na Szewskiej, ale tam ceny dosc wygorowane IMHO

Usciski cieple
drzewko grymasne

1. Data: 2003-09-24 22:30:07

Temat: Re: [nici] włóczka w Krakowie
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

np ladne rzeczy kiedys widzialam na Karmelickiej, zaraz na poczatku, po
prawej stronie w bramie. Pani ma tam wylozone wloczki w pudelku

pozdr.
Ilona

1. Data: 2003-09-25 07:51:07

Od: "Milena" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorow do siebie, przemyslec sprawe itd. itp.
> Bylam na Szewskiej, ale tam ceny dosc wygorowane IMHO

Coś mi się tłucze po głowie, że część włóczek jest wystawiona do "macania" w
pasmanterii na Małym Rynku i na Szpitalnej (po prawej stronie, jak się idzie od
M. Rynku). Obie w bramie. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-09-25 10:51:29

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasmanterii na Małym Rynku i na Szpitalnej (po prawej stronie, jak się idzie

Nie rozumiem skąd wziął się u mnie taki adres k...@o...pl, ja się do niego nie
przyznaję. Chyba nie zmienili bez mojej zgody...???

Milena

1. Data: 2003-09-25 10:53:04

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drzewko" <d...@b...net> napisał w wiadomości

> [...]
> kolorow do siebie, przemyslec sprawe itd. itp.
> Bylam na Szewskiej, ale tam ceny dosc wygorowane IMHO

Ty z moich stron więc Ci nie będzie daleko - jest taka fantastyczna
pasmanteria na placu targowym na Kurdwanowie - vis a vis pętli tramwajowej,
mały sklepik a ogromny wybór włóczek, wszystkie włóczki wystawione do
pomacania, można stać wybierać, grymasić, nikomu tym nie przeszkadzasz, nie
blokujesz kolejki, nie irytujesz pani sprzedawczyni kolejnym motkiem do
obejrzenia, oj znam ten ból, znam. ;-)

A może wybierzesz się na jutrzejsze spotkanie robótkujących Krakowianek?

Kasia

1. Data: 2003-09-25 18:31:37

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 12:53:04 +0200, KasiaA <k> wrote:

> mo?na staae wybieraae, grymasiae, nikomu tym nie przeszkadzasz, nie
> blokujesz kolejki, nie irytujesz pani sprzedawczyni kolejnym motkiem do
> obejrzenia, oj znam ten ból, znam. ;-)

O to fajnie, ze nie ja jedna jestem taka marudna :)

> A mo?e wybierzesz si? na jutrzejsze spotkanie robótkuj?cych Krakowianek?

Niestety nie moge :(...
Dziewczyny, spotkajmy sie jeszcze raz szybko plz...
mam mnostwo nowych ksiazek, chce sie nazachwycac nimi z pokrewnymi duszami

Dziekuje za adresiki

Sciskam cieplutko

drzewko

1. Data: 2003-09-25 18:35:17

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dziewczyny, spotkajmy sie jeszcze raz szybko plz...
mam mnostwo nowych ksiazek, chce sie nazachwycac nimi z pokrewnymi duszami

[farbki] kontury jesieni
(xxx) wzory motocykli Heritage
Coats
do bozeny z Krakowa
[materialy] dosc tanie kawalki aidy w Rzeszowie