nie ma jak grupa!!!

1. Data: 2004-04-02 11:36:09

Temat: nie ma jak grupa!!!
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam, szukam i szukam...
przepisu z tuńczykiem w roli gółwej z ryżem..papryką zieloną, jajkami
--takie składniki posiadam ... i do tego jakiś sosik nie wiem czy
wyjdzie ..a zadnego przepisu znaleść nie mogę Grupo pomóż!!! ;-)

--
"Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi, że sama mogłaby
zastąpić bez trudu każdą inną." (Pitigrilli)

1. Data: 2004-04-02 11:47:54

Temat: Re: nie ma jak grupa!!!
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi, że sama mogłaby
> zastąpić bez trudu każdą inną." (Pitigrilli)

No to jeszcze zielony groszek; cebulka; kukurydza z puszki....

majonez jakis??

wystarczy wymieszac poprostu...

Może chcesz zeby wyjasnic Ci jak sie miesza ??

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2004-04-02 11:59:22

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jeszcze zielony groszek; cebulka; kukurydza z puszki....

hmm chodzi mi o to czy tuńczyk pasuje do ryżu ..i czy obędzie się bez
kukurydzy i groszku..

> majonez jakis??

to wiem..jakiś mam , chodziło mi raczej o jakiś sosik np. majonez
połączony nie tylko z solą pieprzem..ale może z czymś jeszcze

> wystarczy wymieszac poprostu...
> Może chcesz zeby wyjasnic Ci jak sie miesza ??

dziękuję mieszanie mam opanowane ;-)

dziękuję podpowiedzi

1. Data: 2004-04-02 12:00:03

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojola napisał(a):
> [...]
> --takie składniki posiadam ... i do tego jakiś sosik nie wiem czy
> wyjdzie ..a zadnego przepisu znaleść nie mogę Grupo pomóż!!! ;-)
===
Tydzień temu pytał(e)aś o to samo. To nałóg? A z tym szukaniem to
przesadzasz. Wpisałem w guglu "sałatka z tuńczyka z ryżem" i wyskoczyło mi
chyba z 400 linków.

waldek
===

1. Data: 2004-04-02 12:02:28

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm chodzi mi o to czy tuńczyk pasuje do ryżu ..i czy obędzie się bez
> kukurydzy i groszku..

Wszystko kwestia smaku :))

w zasadzie spowoduje sklejenie ziarenek ryżu...

kukurydza i groszek to tez sprawa umowna..
równie dobrze może byc to ogórek i cebulka..

> to wiem..jakiś mam , chodziło mi raczej o jakiś sosik np. majonez
> połączony nie tylko z solą pieprzem..ale może z czymś jeszcze

moze byc nawet przecier pomidorowy..:))

Aby smakowało..

> dziękuję podpowiedzi

Nie ma sprawy :)

Marek

Niezależny portal konsumentów - KONSUMENT...
cos z fasolą
rolada z andruta ( wafla)
słodycze
schab na wielkanoc