słodycze

1. Data: 2004-04-02 10:16:57

Temat: słodycze
Od: "Jola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić, żeby nie zjadać dużo słodyczy, kiedy tak kuszą, a moje kształty
coraz szersze
--
Sylwia

1. Data: 2004-04-02 10:24:40

Temat: Re: słodycze
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola napisał(a):
> Co zrobić, żeby nie zjadać dużo słodyczy, kiedy tak kuszą, a moje
> kształty coraz szersze
===
Nie zjadać :-) I już.
To nie nałóg, jak palenie czy picie. To można świadomie i skutecznie
kontrolować.

waldek
===

1. Data: 2004-04-02 10:44:38

Od: "Tomek Zalas" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek <x...@o...pl>, w poście: c4jf01$cuq$...@i...gazeta.pl
napisał(-a) m.in.:

> Nie zjadać :-) I już.
> To nie nałóg, jak palenie czy picie. To można świadomie i skutecznie
> kontrolować.
Nie do końca się z kolegą zgodzę. Jedzenie słodyczy a szczególnie
czekolady jest nałogiem. Mechanizm "zmuszający" nas do zjedzenia
swojej porcji jest bardzo zbliżony jak w przypadku palenia.

Proponuję więcej się ruszać, aby spalić kalorie. Można też spróbować
jadać mniej tuczące słodycze. Np. zawierające mniej tłuszczu i cukru,
którego część jest zastąpiona innymi węglowodanami.

1. Data: 2004-04-02 10:49:54

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co zrobić, żeby nie zjadać dużo słodyczy, kiedy tak kuszą, a moje kształty
> coraz szersze
> --
> Sylwia

Nie kupować, jak nie będzie w domu to nie będzie kusić, na spacery nie
zabierać pieniędzy to nie będzie za co kupić.

Aneta tez nałogowiec ale bez kształtów

1. Data: 2004-04-02 11:07:16

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Zalas napisał(a):
> [...]
> czekolady jest nałogiem. Mechanizm "zmuszający" nas do zjedzenia
> swojej porcji jest bardzo zbliżony jak w przypadku palenia.
Masz rację. Poguglałem trochę i znalazłem kilka ciekawych artykułów. Np.
taki: http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/2704 .

waldek
===

1. Data: 2004-04-02 11:12:22

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola napisał:

> Co zrobić, żeby nie zjadać dużo słodyczy, kiedy tak kuszą, a moje kształty
> coraz szersze

Jak to powiada staropolskie przysłowie: kochanego ciałka nigdy za wiele ;)

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-04-02 12:09:10

Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może zastąpić słodycze gumą do żucia? Oczywiście bez cukru!
Odruch przeżuwania zaspokojony i jeszcze podziękują nam za to nasze zęby :)

Kasia ( nie kupująca słodyczy i nie zabierająca ze sobą kasy, mimo iż czasem
aż ssie za czymś słodkim....)

1. Data: 2004-04-02 12:12:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-02 12:16:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jola* skreślił te oto słowa:

> Co zrobić, żeby nie zjadać dużo słodyczy, kiedy tak kuszą, a moje kształty
> coraz szersze

Podobno tabletki z chromem zmniejszają łaknienie na słodkości.
Pisze podobno, bo nigdy sie tym nie interesowałam, ale podejrzewam, ze jak
przeszukasz archiwum pl.sci.medycyna, pl.misc.dieta to znajdziesz trochę
informacji na ten temat.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-02 12:25:43

Od: "Tomek Zalas" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet <a...@t...net>, w poście: c4jghh$c9l$...@a...news.tpi.pl
napisał(-a) m.in.:

> Nie kupować, jak nie będzie w domu to nie będzie kusić, na spacery
nie
> zabierać pieniędzy to nie będzie za co kupić.

Dla prawdziwego nałoga wyprawa w środku nocy na stację beznynową po
tabliczkę czekolady nie stanowi problemu.

1. Data: 2004-04-02 13:15:10

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pomagają, przynajmniej mi :).

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

schab na wielkanoc
Jaka salatke na Wielkanoc?
Jaka salatke na Wielkanoc?
Nadciąga Unia uciekajmy !