nie spłukiwana odżywka (do włosów) do spłukiwania

1. Data: 2004-04-07 16:20:52

Temat: nie spłukiwana odżywka (do włosów) do spłukiwania
Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam przetestować sposób mojej koleżanki na nie spłukiwanie
odżywki (do włosów) do spłukiwania. Właśnie wymyłam głowę, nałożyłam
odżywkę i schnę...
Ona generalnie nie zauważała żadnych związanych z tym niedogodności, bo
myła głowę codziennie, no a ja nie, bo nie muszę i nie lubię wcześnie
wstawać :)
No i teraz (w fazie testów) zastanawiam się czy poza częstszym myciem
głowy grozi mi coś jeszcze?
Podejrzewam np reakcję skóry głowy, typu jakiś łupież, bo te odżywki do
spłukiwania są chyba mocniejsze, ale nie nałożyłam na skórę głowy tylko
na włosy, więc... może Wy wiecie grozi mi coś jeszcze?

A może też tak stosujecie odżywki i jakie efekty - lepsze?

Pozdrawiam

Tekla
--
Mail::t...@t...art.pl Jabber::t...@j...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-04-07 17:14:27

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i teraz (w fazie testów) zastanawiam się czy poza częstszym myciem
> głowy grozi mi coś jeszcze?

Hejka,
ja ten sposob stosuje od lat, musialam to robic od kiedy zaczelam rozjasniac
wlosy, bez odzywki nie byla bym w stanie rozczesac wlosow.
Nie widzialam zadnych niedogodnosci, no moze poza tym ze wlosy dluzej schną.
teraz zas "nawalam" az 3 rozne odzywki bo jak wczsniej pisalam w ktoryms z
postow wlosy farbowaniem "zjechalam" tak ze tragedia.

Pozdro
Ania

1. Data: 2004-04-07 20:44:45

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i teraz (w fazie testów) zastanawiam się czy poza częstszym myciem
> głowy grozi mi coś jeszcze?

Musisz uwazac zeby nie uzyc za duzo bo bedziesz miala posklejane wlosy
(strąki czyli)

> A może też tak stosujecie odżywki i jakie efekty - lepsze?

Kiedy mialam bardzo zniszczone wlosy, fryzjerka polecila mi rozsmarowac
zwykla odzywke "do splukiwania" w dloniach i w same koncowki wsmarowac.
Chyba dzieki temu (miedzyinnymi;) przestaly sie rozdwajac.

1. Data: 2004-04-08 07:37:36

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie wiem chyba musisz wypróbować na sobie..ja na przykład przy stosowaniu
odżywki bez spłukiwania muszę częściej myć włosy gdyż na trzeci dzień mam
już na głowie strąki...nadal szukam delikatnej i lekkiej odżywki tego typu:)

1. Data: 2004-04-08 08:22:58

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-08 09:37, Użytkownik Mika napisał:
.ja na przykład przy stosowaniu
> odżywki bez spłukiwania

No właśnie nie o to pytam, tylko o stosowanie "odżywki do spłukiwania",
ale w praktyce nie spłukując jej.

Moje włosy po "odżywce bez spłukiwania" czują się i wyglądają całkiem
dobrze.

Pozdrawiam świątecznie i przy okazji całej grupie życzę kolorowych
pisanek :)

Tekla

1. Data: 2004-04-08 09:05:32

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tekla" <t...@N...tekla.art.pl> napisał w wiadomości

> No właśnie nie o to pytam, tylko o stosowanie "odżywki do spłukiwania",
> ale w praktyce nie spłukując jej.

acha i tak to zrozumiałam :)..stosowałam i odżywki do spłukiwania nie
spłukując je jak i odżywki które trzeba zmyć..efekt był taki sam jak
opisałam powyżej ...trochę chyba niejasny był mój wcześniejszy post

Życzę spokojnych i radosnych Świąt :)

Pozdrowienia

1. Data: 2004-04-08 09:19:33

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> acha i tak to zrozumiałam :)..stosowałam i odżywki do spłukiwania nie
> spłukując je jak i odżywki które trzeba zmyć..

powinno brzmieć "i odżywki której się nie spłukuje"..chyba jeszcze
śpię:)..przepraszam

Pozdrowienia

1. Data: 2004-04-08 14:22:13

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ja na przykład przy stosowaniu
> odżywki bez spłukiwania muszę częściej myć włosy gdyż na trzeci dzień mam
> już na głowie strąki...nadal szukam delikatnej i lekkiej odżywki tego
typu:)

A probowalas uzyc odzywki bez splukiwania w sprayu? Daja podobny efekt, nie
sklejaja wlosow, a sa duzo lzejsze.

1. Data: 2004-04-08 14:53:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika wrote:

> Tak, nie pamiętam jakiej to firmy ale też sklejała włosy.. może wypróbuję
> jeszcze kilka tego rodzaju.. czy mogłabym prosić o podanie nazw dobrych
> odżywek w sprayu?

Avon (nie wiem, czy jeszcze produkuja), Bielenda.
Fajna jest odzywka z filtem UV Nivei.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

1. Data: 2004-04-08 14:57:39

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Tak, nie pamiętam jakiej to firmy ale też sklejała włosy.. może wypróbuję
jeszcze kilka tego rodzaju.. czy mogłabym prosić o podanie nazw dobrych

Dziękuję za info

Re: co ze starymi pasemkami
TAX free- gdzie najtaniej?
Kolczyk w pępku W-wa