nie widze

1. Data: 2001-09-16 16:21:36

Temat: nie widze
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojego posta o plackach ziemniaczanych :(
czy ktoś go widzi????

Mechcia

1. Data: 2001-09-16 16:25:33

Temat: Re: nie widze
Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> mojego posta o plackach ziemniaczanych :(
> czy ktoś go widzi????
>
> Mechcia

ja widzem i nawet odpisałem. Ale to niemiecki serwer ;-))

Waldek

1. Data: 2001-09-16 16:29:12

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <5...@t...de> napisał w
wiadomości news:3BA4D27D.279793D2@t-online.de...

> ja widzem i nawet odpisałem. Ale to niemiecki serwer ;-))
>
> Waldek

a mozesz odpisac jeszcze raz?
prosze:)))))))
ja naprawde nie widzę tego posta
pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-16 16:37:58

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> a mozesz odpisac jeszcze raz?
> prosze:)))))))
> ja naprawde nie widzę tego posta
> pozdrawiam

> mam zamiar zrobić, ale co do nich(oprócz śmietany i cukru- brr)???
> jak je podajecie? ja smażę z majerankiem i vegetą.

ja najbardziej lubię gulasz cielęcy w śmietanie. (do placków)
Moja żona wcina je z musem jabłkowym, ja je zapiekam serem w mikrofali
(te co się ostały po tym, jak moi domownicy zeżarli prawie wszystkie z
musem).
Czasem robię "torcika": placek+ser+pomidor+placek -> mikrowala -> gęba.

Waldek

1. Data: 2001-09-16 16:41:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to masz jeszcze i te odpowiedz

Mechcia a na czym scierasz ziemniaki?

do masy dodaje
zestaw obowiazkowy: duzo cebuli, kminek(!), pieprz
jazda dowolna: ze 2 ziemniaki zastepuje selerem, czasem inne
warzywka (eksperyment z porem np sie powiodl).

sosy:
- wegierski (na wolowince) i kleksik smietany
- mielone miesko uduszone z papryka, czosnkiem, cebula i
utopione wszystko w sosie pomidorowym - placki smazy sie
duze a cienkie i sklada w pol
- french dip na jogurcie (placki robie pikantniejsze) -
chyba moje ulubione
- aaa robilam kiedys z nadzieniem jak do buritos (czerwona
fasola, papryka, miesko itepe..), zlozone w pol- niezle byly
:)))
- z serkiem topionym (+czosnek) lubi moj wyzeracz'
- robilam tez taka zapiekanke z ciut niedosmazonych duzych
plackow ukladanych jeden na drugim w naczyniu i przekladane
pomidorowo-miesno-paprykowa masa; po zapieczeniu kroilam jak
torcik.
..moge tak jeszcze dluzej :)))
Castle

podeslane przez Ciocie Krysie - atke chrzestna strony...hehehe
>mojego posta o plackach ziemniaczanych :(
>czy ktoś go widzi????
>
>Mechcia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-16 16:51:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Sep 2001 18:56:01 +0200, "Castle"
<j...@i...pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson"
>:* :)))) dla cioci Krysi :)

nie mowiac juz o tym, ze Twoje przepisy/sugestie sa wpisane do
mojego notesu..niam!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-16 16:56:01

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-16 17:10:23

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mowiac juz o tym, ze Twoje przepisy/sugestie sa
wpisane do
> mojego notesu..niam!

> K.T. - starannie opakowana
To jeszcze dorzuce
- sos pieczarkowy zaciagniety smietana
- serek homo z ziolami
- nadziane tunczykiem z puchy plus ogorki kiszone plus
cebulka + ew. pomidorek

..ja tak moge jeszcze przez pare godzin :))))
Castle

1. Data: 2001-09-16 22:27:39

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <5...@t...de> napisał w
wiadomości news:3BA4D566.80717308@t-online.de...

> [...]
> musem).
> Czasem robię "torcika": placek+ser+pomidor+placek -> mikrowala -> gęba.

dziękuję, dziękuję
:)))
Mechcia

1. Data: 2001-09-16 22:28:23

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:2gl9qtgddi55n03shnoits9d9iddc0tbsd@4ax.com...
> [...]
> ..moge tak jeszcze dluzej :)))
> Castle
>

> podeslane przez Ciocie Krysie - atke chrzestna strony...hehehe

Ciocia! jestes Wielka!
Mechcia
:)
prundu nie bylo, plackow nie zrobiwszy, ale jutro zrobie:)

placki ziemniaczane
Re: Ciasto "na mokro"
Najgorsza wpadka w kuchni
Fudge