nieco poruszenia - po to przeżyła

1. Data: 2009-12-20 23:47:53

Temat: nieco poruszenia - po to przeżyła
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

na dobranoc ..

http://www.youtube.com/watch?v=NpOFcqrqBa0

2. Data: 2009-12-21 08:30:45

Temat: Re: nieco poruszenia - po to przeżyła
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 00:47, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> na dobranoc ..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NpOFcqrqBa0
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

Zgadzam sie co do zaprzestania aborcji, tym bardziej, iż
bardzo często bywa, że ciąże które w badaniach prenatalnych
potencjalnie sa uznane za
"wadliwie" w efekcie przy porodzie okazują sie nie trafione w
diagnozie- czyli zupełnie zdrowe.

Co do kobiety...jak dla mnie taka ciut ''nawiedzona kaznodziejka" ale
najwyraźniej do ludzi już nie
trafiają mniej egzaltowane logiczne/moralne argumenty. A ona jako ta
ocalona z procederu, przy tym wielokrotnie,(po usłyszeniu od kogoś
swojej historii, choć nie przeczę, że całkiem niepotrzebnie) wzięła
sobie za punkt honoru i sens życia by agitować z racji autopsji ,
niejako punkt widzenia niedmordowanego istnienia.
Bywa, (z moich obserwacji) ze osoby z takim ładunkiem traumatycznych
przeżyć z czasem niejako przeistaczają sie w dwa rodzaje ludzi.
Osoby które nijak nie sa w stanie oderwać sie od traumatycznych
doświadczeń jak gdyby trzymająca je ciągle przed oczami, na pogotowiu,
przez co wspomnienia rzutują na jego charakter i nam się osoba:
pesymistyczna, zgorzkniała, z wielkim deficytem samooceny i ogólnie
podupadła na duchu. Osoba która nie wierzy ze własne siły i nie
potrafi właściwie pokierować swoim życiem, a pretekst/bagaż
doświadczeń traktuje jako taką swoista poduszkę obronną przed
potencjalnymi niepowodzeniami życiowymi.
Albo taka jak ona, tak daleko w podświadomość wcisnęła wiedze na temat
jej losów, że jakby nie jest w stanie pomimo to wszystko czuć sie
nieszczęśliwa . Osoba, która będzie się śmiać z umierania, chorób,
niemocy, biedy, podłości innych. Będzie zawsze jak gdyby nad problemem
- w jakiś dziwny i niepojęty sposób. Taka osoba na zakrwawionych
kikutach jest w stanie wyruszyć w pielgrzymkę....
Co nie znaczy, że robi tym sobie pożytek.
W tym aspekcie nie widzę/ bądź nie jestem w stanie zauważyć osoby ze
złotym środkiem.

Kobieta, która jest w stanie zabić własne dziecko, bez względu na
przyczyny, jest dla mnie... zostanie kiedyś osądzona, nie mnie ją
sądzić.
____
Iza

3. Data: 2009-12-21 08:40:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> na dobranoc ..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NpOFcqrqBa0
>

> --
> http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

Znam, znam...może to do kogo trafi- choć pewno nie do pani Tysięcyileśtam

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2009-12-21 08:50:00

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:
> na dobranoc ..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NpOFcqrqBa0

stare

--
bla

5. Data: 2009-12-21 08:54:45

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

Kobieta, która jest w stanie zabić własne dziecko, bez względu na
przyczyny, jest dla mnie... zostanie kiedyś osądzona, nie mnie ją
sądzić.

A ukraść ojcu to tak jakby zabić!

6. Data: 2009-12-21 08:58:49

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> Kobieta, która jest w stanie zabić własne dziecko, bez względu na
> przyczyny, jest dla mnie... zostanie kiedyś osądzona, nie mnie ją
> sądzić.

13latka to juz kobieta? pytam z ciekawosci

--
bla

7. Data: 2009-12-21 09:00:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> stare

> bla

bla

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2009-12-21 09:01:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> [...]
>
> Kobieta, która jest w stanie zabić własne dziecko, bez względu na
> przyczyny, jest dla mnie... zostanie kiedyś osądzona, nie mnie ją

Masz coś ze łbem, bo dzieci dużo się rodzi niepełnosprawnych, gdyż
lekarze wolą podkręcić sprawność aby przypadkiem nie mieć problemów z
prawem, a poza tym debilizm nawiedzonych spowodował, że jest ogromna
ilość aborcji nielegalnych, gdzie kobiety wychodzą z tego wręcz
poszatkowane. Acha =nie twoja dupa nie twój problem. To nie jest
życie, zarodek, tylko zlepek komórek nic nie czujący, to wycie katoli
nie jest dotyczące życia, ale dogmatu= Bóg Dał i człowiek nich nie
ingeruje. Społeczeństwo jest na granicy wytrzymałości i dobrze że
katole podkręcają śrubę ucisku, odebrania kobiecie wyboru,
ubezwłasnowolnienia jej, gdyż niedługo to podkręcanie skończy się dla
nich bardzo nieszczęśliwie.
Poza tym, gdyby kobiety posłuchały nawiedzonych i przestały usówać,
bądź stosować antykoncepcję, to mamy koniec świat w ciągłych wojnach,
gdyż mamy przeludnienie i jak za rok każda kobieta zdolna do rodzenia
urodzi dziecko to z 7 miliardów ludzi mamy ok 10 i zaczyna się głód i
walka o pożywienie. Tak więc niedługo kk wogóle nie będzie, bo kto
będzie słuchał wariatów, lub znowu tak jak zawsze robili ,nabiorą wody
w usta i palanty będą udawały że aborcja im nie przeszkadza. A jak
narazie kobiety wykrwawiają się w różnych mieszkaniach i to często bez
znieczulenia, tak więc katole za to cierpienie napewno zapłacą, bo nie
ma litości dla skurwysynów.

9. Data: 2009-12-21 09:03:48

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 09:58, gazebo <g...@c...net> wrote:
> U ytkownik Iza napisa :

> 13latka to juz kobieta? pytam z ciekawosci
>
> --
> bla

Nie! Zaczęłam być kobietą ok 25l - subiektywny subiektywizm
___
Iza

10. Data: 2009-12-21 09:05:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 10:01, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> narazie kobiety wykrwawiają się w różnych mieszkaniach i to często bez
> znieczulenia, tak więc katole za to cierpienie napewno zapłacą, bo nie

Teoretycznie być może :/ ale w psychiatryku jeszcze nie byłam ;)
___
Iza

Jemu dopiero musi w głowie iskrzyć..
wiecie co jest ciekawe?
Piękny wygląd
Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Charakteropatia