nieco poruszenia - po to przeżyła

11. Data: 2009-12-21 09:06:40

Temat: Re: nieco poruszenia - po to przeżyła
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> Nie! Zaczęłam być kobietą ok 25l - subiektywny subiektywizm

uff

--
bla

12. Data: 2009-12-21 09:07:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron napisał:

> bla

widze, ze umiesz powtorzyc jednosylabowca

--
bla

13. Data: 2009-12-21 09:12:15

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 10:06, gazebo <g...@c...net> wrote:

> uff
>
> --
> bla

Uff co facet!...ja stara du...a jestem ;) 33lata mam hehe ;D lol
___
Iza

14. Data: 2009-12-21 09:17:09

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:
> Uff co facet!...ja stara du...a jestem ;) 33lata mam hehe ;D lol

chyba cos ci sie pokielbasilo jak ty stara dupa jestes :))))

--
bla

15. Data: 2009-12-21 09:49:27

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani jest doskonałym mówcą.
Ciekawa jestem jaka jest poza mównicą.....
MK

16. Data: 2009-12-21 09:50:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i co z tego?
Czy to cos zmienia, że "stare"? Fakty pozostają faktami, a tekst "stare"
jest marną obroną.
MK

17. Data: 2009-12-21 10:11:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyles jak czesto przewija się w jej przyczajonej wypowiedzi słowo
"nienawiść"?
Mk

18. Data: 2009-12-21 10:21:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że to jej n-te przemówienie, więc mniej więcej ma dopracowane formę i
treść.

Czy świadomie? Nie wiem. Jesli nieswiadomie, to będę upierać się przy
niswiadomej kompetencji. Zbyt jest dobre.
Zobacz:
- Treść: konstrukcja całego wystapienia prowadzi słuchaczy punkt po punkcie
- Forma: przyciszony głos i powolny sposób mówienia, które mocniej trafiają
niż głosne epatowanie i zmuszają do zachowania uwagi.

19. Data: 2009-12-21 10:25:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle to nie rozumiem, jak można przeprowadzać aborcję tak późnej
ciąży....
Nie lepiej urodzić i oddać dziecko do adopcji, komuś kto tęskni za dzieckiem
a sam go mieć nie może? (zdrowe, białe niemowlę. Chyba byłaby kolejka
chetnych).
Odkładając na bok wszystko inne (moralność, przekonania itd), kłóci mi się
to z najprostszą logiką.

20. Data: 2009-12-21 10:31:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie nie mogę.
Kto jak kto, ale Ty jako obrońca naturalności i prostoty? Normalnie szok.

> Przemówienie może być i tysięczne, ale jak temat wywołuje u niej emocje,
> to tak samo inne tematy - poza mównicą.
> MS

Jemu dopiero musi w głowie iskrzyć..
wiecie co jest ciekawe?
Piękny wygląd
Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Charakteropatia