niedoczynność tarczycy

1. Data: 2005-02-17 18:13:12

Temat: niedoczynność tarczycy
Od: "anna kowalska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie badania / oczywiście odpłatnie/powinna wykonać osoba , która
chciałaby super dokładnie zdiagnozować swoje schorzenie tarczycowe, gdyż
mimo regularnego przyjmowania hormonu pewne dolegliwości utrzymują się
nadal.??/

2. Data: 2005-02-17 18:59:02

Temat: Re: niedoczynność tarczycy
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna kowalska <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> chciałaby super dokładnie zdiagnozować swoje schorzenie tarczycowe, gdyż
> mimo regularnego przyjmowania hormonu pewne dolegliwości utrzymują się

Na początek to TSH, ale ogólnie to podałaś za mało danych. Przyczyny
niedoczynności jakieś znane są? Dawka hormonu była zwiększana?

JoP

3. Data: 2005-02-18 00:19:28

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam wole hashimoto i objawem było pocenie nocne, zażywam euthyrox 50 mg
i po3 tygodniach pocenie znowu sie pojawiło, czy to normalne, do lekarza
mam rezerwacje na maj dopiero chyba :\

4. Data: 2005-02-19 07:05:50

Od: magda <maggie_@gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:
> Ja mam wole hashimoto i objawem było pocenie nocne, zażywam euthyrox 50 mg
> i po3 tygodniach pocenie znowu sie pojawiło, czy to normalne, do lekarza
> mam rezerwacje na maj dopiero chyba :\

Zrób TSH, Ft3 i FT4
FT3 i FT$ to po prostu hormony tarczycowe ale te wolne krążące sobie w
krwioobiegu.
Badanie to pozwoli sprawdzic czy dawka leku jest ok.

m.
ps tez z hashimoto

5. Data: 2005-02-20 00:00:58

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ha no fakt, mam skierowanie na badanko ale jeszcze nie skorzystałem a
chyba rzeczywiscie za mało biore tego leku

czerwienica?
Działenie alkoholu na mózg [małe ilości - niesystematycznie]
idzie penis do lekarza :)
Niepokojące objawy
Choroba Scheuermanna