Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?

From: "ruua" <t...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?
Date: Sun, 18 Sep 2005 00:09:44 +0200

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
news:dgi291$ko3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> O rety!!!
> Jogurt jeszcze wytrzymam w ostateczności, chociaż nie przepadam. A nie ma
> kiełbasy z tymi dobrymi bakteriami zamiast jogurtu? ;P

ja jogurtu nie znosilam, a jak trafilam na grudke, to zwracalam. w koncu
znalazlam "niegrudkowy" dadona i jakos to idzie. ten jogurt mozna jesc tylko
sam lub z musli, nie wolno z nim jesc np. owocow, bo nie dziala tak jak
powinien - opinia prof.

> Ale co do prania gaci w płatkach... khem... Mydło glicerynowe? W ogóle nie
> używam mydła do podmywania, bo by mi skóra zlazła chyba. Zresztą w ogóle
> nie mogę zwykłego mydła używać, bo mam suchą skórę jak gad jakiś. Stosuję
> płyny typu Intima, Laktacyd itp. Nie piecze jak po mydle.

a probowalas mydlem glicerynowym? bo ty mowisz o zwyklym mydle, a tu chodzi
o nieperfumowane glicerynowe np. cd lub persavon. zanim je w wwie znalazlam,
minelo kilka mcy...

> Swoją drogą -
> jakie długie są do niego kolejki na NFZ? A na grzybicę w ciąży moja
> ginekolog zapisała mi nystatynę do środka i klotrimazol na zewnątrz.
> Jeszcze nie zdążyło zadziałać ;(

ja do niego chodze na kontrole raz w mcu i udaje mi sie dostac, choc
dodzwonic sie trudno. clotrimazolu absolutnie zakazal mi stosowac, mimo, ze
go niemal blagalam (u mnie lagodzil swiad). on uwaza, ze to nie pomoze. co
do nystatyny, to nie wiem...