Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?

Data: 2005-09-19 20:53:32
Temat: Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?
Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

Użytkownik "R.i.P." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dgn52o$hcn$1@inews.gazeta.pl...

I jeszcze mi się nasunęło pytanie drugie. Dlaczego nie można łączyć
jogurtu naturalnego z owocami?.. tak mi lepiej "wchodzą" :) ale jak nie
można to będę musiała jakoś zmęczyć sam. Napisz mi proszę jeśli
pamiętasz dlaczego prof. zabronił tego połączenia. :)
Pozdrawiam raz jeszcze.

***

wtedy nie dziala. blagalam go o mozliwosc polaczen przy kazdym spotkaniu,
ale jest nieugiety. jedynie pozwala z muesli. nie wolno polac nim owocow,
warzyw, dodac miodu. tylko ew. pestki, czyli musli. ale powiem ci, ze po
miesiacu wzdrygania sie i wrecz odruchow wymiotnych, polubilam go:)
znalazlam taki, co nie ma grudek i moznaw nim wyczuc slodka nute, choc jest
bez cukru - danone.