niedotrzymywanie moczu?upławy?

11. Data: 2005-09-17 14:53:28

Temat: Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> [...]
> że blokują one działalność SZKODLIWYCH bakterii na zasadzie zwykłej
> konkurencji. Lactovaginal, ani Lakcid NIE są preparatami, które mają
> cokolwiek LECZYĆ. Są to preparaty, które mają ZAPOBIEGAĆ nawrotom
> chorób, bądź powikłaniom spowodowanym zaburzeniem równowagi
> bakteriologicznej. Doustne przyjmowanie Lakcidu nie ma żadnego wpływu na
> ilość pałeczek kwasu mlekowego w pochwie, podobnie jak dopochwowe
> stosowanie Lactovaginalu nie wpływa na florę bakteryjną jelit. Działanie
> jest wyłącznie miejscowe.
>
> Mam nadzieję, że teraz już wszystko jasne.

dla mnie tak, ale jak widać nie dla Ciebie...
bo miałam na myśli cos nieco innego, tyle, ze może nie do końca
poprawnie sie wyraziłam... kiedys na grupie było to dokładnie opisane,
ale nie chce mi sie szukać..

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

12. Data: 2005-09-17 15:10:14

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.09.05, około 15:03:50, Emi bulgocze:

> Lactovaginal mimo iz powinien działać, nie działa

A na jakiej zasadzie działa w pochwie wypijany jogurt?
No bo chyba nie proponujesz pacjentkom z grzybicą 'irygacji' pochwy
jogurtem naturalnym, żeby drożdżaki miały smaczną pożywkę do
niepohamowanego wzrostu?
Ja sie chętnie dowiem - bez sarkazmu to mówię ;) Po prostu mi się to w
łepetynie mojej nie mieści.

--
ika - umop apisdn

13. Data: 2005-09-17 21:02:39

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości

> Tak samo Lakcid możesz nazwać placebo.
> A ja się z tym nie zgodzę. Ale to oczywiście moje zdanie ;)
> Lactovaginal stosuje się żeby uzupełnić naturalną florę bakteryjną
> pochwy -
> jej zaburzenia mogą się objawiać upławami, grzybicą, świądem i takimi tam
> paskudztwami.

dokladnie pan profesor tak samo nazwal lakcid i trilac. lactovaginal ma inne
paleczki kw. mlekowego, niz my mamy w pochwie. one nie uchronia nas przez
np. grzybica. natomiast te, ktore sie wytworza po zjedzeniu jogurtu - tak.
tak uwaza on, wiec nie bede wchodzic z toba w polemike, bo sama jestem
laikiem i nie potrafie tego udowodnic. moge ci podac namiar na tego
lekarza - jest kierownikiem dzialu zakazen w poloznictwie w instytucie matki
i dziecka w wwie.

w kazdym razie odkad jem jogurt i stosuje sie do ulotki wydanej przez imid -
zadna grzybica sie mnie nie uda - jest to kilka wyrzeczen np. nie uzywanie
tamponow, pranie majtek w platkach mydlanych, podmywanie sie tylko mydlem
glicerynowym, no i jedzenie jogurtu.

14. Data: 2005-09-17 21:05:06

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Są to preparaty, które mają ZAPOBIEGAĆ nawrotom chorób, bądź powikłaniom
> spowodowanym zaburzeniem równowagi bakteriologicznej.

i otoz to - nie dziala. lactovaginal wytwarza nie te paleczki kw. mlekowego,
jakie sa w pochwie. moje kolezanki wydaja majatek na lactovaginal i wciaz
maja nawrot grzybicy. 5-dniowa kuracja lactovaginalem to 25 zl. to ja juz
wole ten jogurt, tym bardziej, ze zaleca go profesor ginekologii
specjalizujacy sie w zakazeniach ginekologicznych.

15. Data: 2005-09-17 21:07:14

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepohamowanego wzrostu?
> Ja sie chętnie dowiem - bez sarkazmu to mówię ;) Po prostu mi się to w

ika - abolutnie doustnie, nie dopochwowo!!!:) ide do prof. w srode -
obiecuje, ze sie dla ciebie spytam, ok? jakbym tu nie pisala, to przypomnij
mi sie na priva. a jak jestes z wwy - to idz do niego, polecam serdecznie.
przyjmuje bezplatnie (tj. na wazna ks. zdrowia), jest b. cierpliwy,
odpowiada na wszelka ilosc pytan i przede wszystkim skutecznie leczy.

16. Data: 2005-09-17 21:36:27

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.09.05, około 23:02:39, ruua bulgocze:

> jest to kilka wyrzeczen np. nie uzywanie
> tamponow, pranie majtek w platkach mydlanych, podmywanie sie tylko mydlem
> glicerynowym, no i jedzenie jogurtu.

O rety!!!
Jogurt jeszcze wytrzymam w ostateczności, chociaż nie przepadam. A nie ma
kiełbasy z tymi dobrymi bakteriami zamiast jogurtu? ;P
Ale co do prania gaci w płatkach... khem... Mydło glicerynowe? W ogóle nie
używam mydła do podmywania, bo by mi skóra zlazła chyba. Zresztą w ogóle
nie mogę zwykłego mydła używać, bo mam suchą skórę jak gad jakiś. Stosuję
płyny typu Intima, Laktacyd itp. Nie piecze jak po mydle.

Co do profesora - koniecznie się dowiedz o co tu chodzi z tymi bakcylami:
przez żołądek do pochwy ;) Niestety sama nie mogę się tam wybrać, bo
jeszcze przez rok będę mieszkać i ubezpieczać się w 3mieście. Swoją drogą -
jakie długie są do niego kolejki na NFZ? A na grzybicę w ciąży moja
ginekolog zapisała mi nystatynę do środka i klotrimazol na zewnątrz.
Jeszcze nie zdążyło zadziałać ;(

W kwestii Lactovaginalu doświadczeń nie mam - ani swoich, ani koleżanek,
ani pacjentek, ani przekazów ustnych od lekarzy. Znam tylko teorię ;)

--
ika - umop apisdn

17. Data: 2005-09-17 21:55:55

Od: n...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Mi lekarz przepisywał też nystatyne i clortimazol.
Pomagało na dosłownie kilka dni po czym nawracało się cholerstwo znowu :-(
a tych tamponów to bym nie przebolała!! nie znosze podpasek i tego typu paskudztw

infekcji teraz żadnej nie mam - przynajmniej tak mi powiedział ginekolog.

co do jogurtów to wszyscy się ze mnie śmieją że jestem pożeraczem jogurtów! jem
ich strasznie dużo ...hehe. mi się pomyślało, że może za dużo?:)

[to szukać w
kierunku patologii układu moczowego] - tzn mam zgłosić się do urologa? :-)

18. Data: 2005-09-17 22:09:44

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rety!!!
> Jogurt jeszcze wytrzymam w ostateczności, chociaż nie przepadam. A nie ma
> kiełbasy z tymi dobrymi bakteriami zamiast jogurtu? ;P

ja jogurtu nie znosilam, a jak trafilam na grudke, to zwracalam. w koncu
znalazlam "niegrudkowy" dadona i jakos to idzie. ten jogurt mozna jesc tylko
sam lub z musli, nie wolno z nim jesc np. owocow, bo nie dziala tak jak
powinien - opinia prof.

> [...]
> nie mogę zwykłego mydła używać, bo mam suchą skórę jak gad jakiś. Stosuję
> płyny typu Intima, Laktacyd itp. Nie piecze jak po mydle.

a probowalas mydlem glicerynowym? bo ty mowisz o zwyklym mydle, a tu chodzi
o nieperfumowane glicerynowe np. cd lub persavon. zanim je w wwie znalazlam,
minelo kilka mcy...

> Swoją drogą -
> jakie długie są do niego kolejki na NFZ? A na grzybicę w ciąży moja
> ginekolog zapisała mi nystatynę do środka i klotrimazol na zewnątrz.
> Jeszcze nie zdążyło zadziałać ;(

ja do niego chodze na kontrole raz w mcu i udaje mi sie dostac, choc
dodzwonic sie trudno. clotrimazolu absolutnie zakazal mi stosowac, mimo, ze
go niemal blagalam (u mnie lagodzil swiad). on uwaza, ze to nie pomoze. co
do nystatyny, to nie wiem...

19. Data: 2005-09-17 22:11:17

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> Hej,
> Mi lekarz przepisywał też nystatyne i clortimazol.
> Pomagało na dosłownie kilka dni po czym nawracało się cholerstwo znowu :-(

no wlasnie - i w tym sek:(

> a tych tamponów to bym nie przebolała!! nie znosze podpasek i tego typu
> paskudztw

jakbys miala 1 wielka nieustajaca infekcje, to bys przebolala, tak, jak
ja:( nie chce wchodzic w szczegoly, jaki to dla mnie dyskomfort, ale
zastosowalam sie...

20. Data: 2005-09-18 09:03:00

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.09.05, około 23:55:55, n...@b...pl
bulgocze:

> infekcji teraz żadnej nie mam - przynajmniej tak mi powiedział ginekolog.

A może nosisz ciasne majtki lub spodnie uciskające w kroku i z
przywyczajenia tego nie zauważasz? Może to mechanicznie pobudzać
lubrykację. (Pomimo, że zwyczajnie noszenie spodni nie wywołuje u Ciebie
*świadomych* doznań erotycznych;)

> [to szukać w
> kierunku patologii układu moczowego] - tzn mam zgłosić się do urologa? :-)

To raczej ginekolog powinien powiedzieć - w sensie wykluczyć możliwe
przyczyny zwiększonej wydzieliny z pochwy. Jeśli tak zrobił to idź do
lekarza ogólnego, chociaż wydaje mi się, że wtedy utkniesz gdzieś w
machinie publicznej służby zdrowia i prędzej samo Ci to przejdzie, niż ktoś
zdiagnozuje przyczynę ;/ Ale może się mylę ;)

--
ika - umop apisdn

Wyraźnie wyczuwalny puls w jamie brzusznej.
mleko krowie
Biofeedback
naczelna pielęgniarek
ucho