niedowaga..

1. Data: 2002-07-10 06:21:10

Temat: niedowaga..
Od: "KACPER" <p...@b...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ostatnimi czasy bardzo duzo mowi sie o nadwadze. W telewizi reklamuja dziwne
urzaczenia majace na celu zmniejszenie wagi ciala - a co z niedowaga ?
Przeciez tak naprawde to tyle samo jest "chudziecow" co "grubasow" ? Jakie
sa dobre metody na przybranie masy dziala (oczywiscie mozecie pominac sosoby
typu - jedz duza klusek itp). chodzi mi o jakies "medyczne" sposoby czy
cos..

dzieki za podpowiedz

pozdrawiam
KACPER

2. Data: 2002-07-10 08:31:37

Temat: Re: niedowaga..
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 08:21:10 +0200, KACPER <p...@b...mtl.pl> wrote:
> [...]
> typu - jedz duza klusek itp). chodzi mi o jakies "medyczne" sposoby czy

Pomijając niską wagę uwarunkowaną konstytucjonalnie (tak jak są ludzie
"z natury" niscy tak są ludzie "z natury" chudzi).

Jeśli jest to nie wyjaśnione w prosty sposób a spadek wagi jest znaczny
ca. 10% - szukać przyczyny -
nadczynność tarczycy http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=290
cukrzyca http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=106
nowotwór