szczepienia przeciw żółtaczce

1. Data: 2002-07-10 06:28:46

Temat: szczepienia przeciw żółtaczce
Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,
kiedyś miałem serię 3 zastrzyków przeciw żółtaczce, takie jakie wykonuje się
przed zabiegiem operacyjnym. Z tego co wiem co jakiś czas trzeba je
powtarzać, tzn jakiś jeden zastrzyk przypominający czy jakoś tak. Mam
pytanie co jaki czas trzeba to robić?
Dziękuję - Mariusz

2. Data: 2002-07-10 08:26:42

Temat: Re: szczepienia przeciw żółtaczce
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 08:28:46 +0200, Trybik <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> przed zabiegiem operacyjnym. Z tego co wiem co jakiś czas trzeba je
> powtarzać, tzn jakiś jeden zastrzyk przypominający czy jakoś tak. Mam

Dotyczy szczepienia przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby (żółtaczka) typu B
Teoretycznie wtedy kiedy poziom przeciwciał spada poniżej wartosci
ochronnych.

Praktycznie : co 5 lat.

Słabszą odpowiedź immunologiczną stwierdzono u kobiet i osób w podeszłym wieku.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-07-10 11:33:21

Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przed zabiegiem operacyjnym. Z tego co wiem co jakiś czas trzeba je
> powtarzać, tzn jakiś jeden zastrzyk przypominający czy jakoś tak. Mam

Co 5 lat bada się poziom przeciwciał anty- HBs we krwi, i gdy przeciwciała
te są poniżej zalecanej normy lub ich brak, wtedy podaje się dawkę
przypominającą.

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

4. Data: 2002-07-11 20:51:37

Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-07-11 21:23:29

Od: "Joanna Drozdz" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przed zabiegiem operacyjnym. Z tego co wiem co jakiś czas trzeba je
> powtarzać, tzn jakiś jeden zastrzyk przypominający czy jakoś tak. Mam

niedowaga..
Kupie pigulke RU486
Jak dlugo rozklada sie ludzkie cialo?
wzrost u dziecka