nienormalna sytuacja...

11. Data: 2003-01-12 00:38:33

Temat: Re: nienormalna sytuacja...
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Jan 2003 00:42:40 +0100, Kaja wrote:

> Tak bez wiedzy i zgody autora postu?
> Uważam,że to nieładnie.Każdy może się pomylić,czy strzelić jakąś głupotę.

Jeśli moderator uzna, że było nieładnie, to nie puści. O.
Mnie tam nikt nie pytał, jak mój post wysyłał na prhn.

> Jak pytającemu bardzo zależy,to szukałby do skutku ;-)

Jakby pytającej się chciało, to by sprawdziła jak się ta grupa co jej
nie działa naprawde nazywa.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

12. Data: 2003-01-12 12:05:47

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Jan 2003 01:38:33 +0100,Marek Bieniek
<m...@p...wytnij.onet.pl>, napisał/a:

> Jeśli moderator uzna, że było nieładnie, to nie puści. O.
> Mnie tam nikt nie pytał, jak mój post wysyłał na prhn.

LOL
To ja sobie już wyobrażam ile moich postów tam wylądowało :D

--
Pozdrawiam;
Kaja

13. Data: 2003-01-12 14:04:41

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> napisał/a

> LOL
> To ja sobie już wyobrażam ile moich postów tam wylądowało :D

Jeden.

http://groups.google.com/groups?q=kaja+group:pl.rec.
humor.najlepsze&hl=pl&l
r=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=ardea7.3vvmmtn.1%40to.robo
ta.cypla.jest&rnum=8

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

14. Data: 2003-01-12 23:53:06

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Jan 2003 14:04:41 +0000 (UTC),Tinue <t...@w...tlen.pl>,
napisał/a:

> Jeden.

Dzięki,poźniej sprawdzę który :-)))))

--
Pozdrawiam;
Kaja

15. Data: 2003-01-16 17:20:32

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Tinue zamieszkała pod adresem
<t...@w...tlen.pl>
w artykule <news:Xns9301999189149TiNUEHiENA@217.30.129.166> napisała w
ten deseń:

> [...]
humor.najlepsze&hl=p
l&l

r=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=ardea7.3vvmmtn.1%40to.robo

Bo na pl.rec.humor.najlepsze trafiają posty śmieszne a nie głupawe. Poza
tym, nie trafił post kai tylko Małej Mi - jako odpowiedź na mundrą
wypowiedź kai.
--
Pozdrówka
Tatiana

16. Data: 2003-01-17 08:04:35

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jan 2003 18:20:32 +0100, Xena wrote:

> Bo na pl.rec.humor.najlepsze trafiają posty śmieszne a nie głupawe. Poza
> tym, nie trafił post kai tylko Małej Mi - jako odpowiedź na mundrą
> wypowiedź kai.

Tu bym dyskutował.
Zdarzają się tez posty - że zacytuję przedmówczynię - głupawe.
Bo:

7. Do czego służy prhn?
prhn służy do śmiania się, wyśmiewania, nadśmiewania, podśmiewania i w
ogóle śmiechu w szerokim tego słowa znaczeniu. Śmiejemy się z artykułów,
które znaleźliśmy w innych grupach newsowych i ich treść jest tak
śmieszna, że powala z nóg. Może to być dowcipna i trafiona odpowiedź na
poprzedni artykuł, list, który został wysłany w złej grupie, co nadało
mu nowy, nieoczekiwany sens lub cokolwiek innego, co wywołuje u Ciebie
śmiech. Ponieważ chcemy się tą radością podzielić wysyłamy taki śmieszny
artykuł (zwany przez niektórych postingiem) do prhn. Jest to jedyny
powód do radości w grupie prhn! W drodze wyjątku w grupie może ukazać
się kawał pod warunkiem, że jest on nowy, zwalający z nóg oraz sposoba
się moderatorowi.

Źródło: http://www.rotfl.eu.org/prhn/

Czyli mogą być to posty o jakich piszesz, ale nie muszą.
Post ma być śmieszny (a IMHO był) i ma się spodobać moderatorowi. I
koniec. Innych wymagań nie ma.

Ale ponieważ to już gruby OT - to EOT jak dla mnie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

17. Data: 2003-01-17 09:45:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał(a):

> Tu bym dyskutował.
> Zdarzają się tez posty - że zacytuję przedmówczynię - głupawe.
> Bo:

Powiedziałabym - tak głupie, że śmieszne. I 3 posty Kai trafiły: o slrnie pod
Windows, prhnie i sposobie na skórki.

JoP

18. Data: 2003-01-17 17:45:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 17 Jan 2003 09:45:10 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał/a:

> Powiedziałabym - tak głupie, że śmieszne. I 3 posty Kai trafiły: o slrnie pod
> Windows, prhnie i sposobie na skórki.

Powiedziałabym,że ja mam poczucie humoru,lubię żartować i czasami robie to
celowo,ale wybacz...nigdy nie pisałam na żaden z tematów jakie tutaj
wymieniłaś!!!Ponadto o jakie skórki ci chodzi!!!! Co to za skórki????
Czasami podszywa się pode mnie taki jeden typ o nicku Ryszard Pilch (pisze
z niby mojego konta...że też mu się chce,ale cóż na chorobę psychiczną tego
osobnika nie ma rady).Bardzo proszę,podaj mi linki do tych śmieszno-głupich
postów,bo ja nie wiem gdzie to jest i specjalnie nie mam zamiaru
subskrybować tej głupiej grupy.OK?

--
Pozdrawiam;
Kaja

do ginekologow i kobiet z HPV
Chrystus leczył konopiami indyjskimi?
wymioty i bol brzucha
procedury w ratownictwie medycznym - szukam
Jaskra a sauna