niepojęte :-)

11. Data: 2005-01-04 10:56:00

Temat: Re: niepojęte :-)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
[...]
> Pozdrawiam nullifikacyjnie Ja...cki

W którym znaczeniu?
http://www.cogsci.princeton.edu/cgi-bin/webwn?stage=
1&word=nullification
Po co używasz słów, których nie ma w polskich słownikach?
Bierzesz z nich przykład?
biurose.sejm.gov.pl/teksty_pdf_91/biul3.pdf
A sami uchwalili ustawę o języku polskim.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

12. Data: 2005-01-04 12:51:11

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:crdsoc$1vj$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Po co używasz słów, których nie ma w polskich słownikach?
> ;-)

Hejka. Drogi ekspercie, są. ;-)
nullifikacja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj) książk. <unieważnienie,
skasowanie> Nullifikacja pieniędzy papierowych.
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=37724
Pozdrawiam leksykalnie Ja...cki

13. Data: 2005-01-04 13:15:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> [...]
> nullifikacja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj) książk.
<unieważnienie,
> skasowanie> Nullifikacja pieniędzy papierowych.

Ale jajo, patrzyłem w papierowych a tu akurat nie.
Widocznie uaktualniają na bieżąco.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

14. Data: 2005-01-04 13:24:54

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cre4v0$ics$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Ale jajo, patrzyłem w papierowych a tu akurat nie.
> Widocznie uaktualniają na bieżąco.
> :-)

Hejka. Jerzy, Ty się nie wykręcaj tylko (explicite) bij się w piersi
własne. ;-) Nullifikację można już znaleźć w słowniku wyrazów obcych PWN z
1980 roku. :-)
Pozdrawiam fabulacyjnie Ja...cki

15. Data: 2005-01-04 13:28:18

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>
> Ale jajo, patrzyłem w papierowych a tu akurat nie.
> Widocznie uaktualniają na bieżąco.

Powiem więcej, znalazłem [nullifikację] w PIW-owskim sł. wyr. obcych z
1954 r.
W nowym PWN-u jak i u Kopalińskiego też nie ma.
Po jakim czasie hasła z obcego słownika przechodzą do polskiego?
;-))))))))))
--
Pozdrawiam, Jerzy

16. Data: 2005-01-04 13:29:37

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> Żadna rewelacja. Stokrotki kwitną przez cały rok.

Hmm, a ja myslalam, ze to takie niezwykle, ze az trudno uwierzyc.
Za to dzisiaj widzialam paczki na rozach, pewnie pozostalosci po lecie, ale
kolorki mialy takie ladne, jakby nie byly przemarzniete.

Zastanawiam sie nad pozdejmowaniem agrowlokniny z krzaczkow.
A Wy macie poprzykrywane czy nie?
Magda (w rozterce)

17. Data: 2005-01-04 13:30:54

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> [...]
piersi
> własne. ;-) Nullifikację można już znaleźć w słowniku wyrazów obcych

To poszukaj w wydaniu papierowym z 2002r.
:-))))))))))))))
Nie ma.
Przeszło do SJP.
--
Pozdrawiam, Jerzy

18. Data: 2005-01-04 20:34:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie nad pozdejmowaniem agrowlokniny z krzaczkow.
> A Wy macie poprzykrywane czy nie?

Ja mam pookrywane co trzeba, u mnie jest normalnie choć nienormalnie na
tą porę roku ... w nocy przymrozek !!!

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-01-05 02:52:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> wrote in message

> Zastanawiam sie nad pozdejmowaniem agrowlokniny z krzaczkow.

Jeszcze nie zdejmuj.

> A Wy macie poprzykrywane czy nie?

Bambusy owiniete wloknina jako ochrona przed mroznym wiatrem, ktory
jeszcze moze sie pojawic.

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2005-01-05 10:31:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:
> "magda" <mag-l@spam_wp.pl> wrote in message

> Bambusy owiniete wloknina jako ochrona przed mroznym wiatrem, ktory
> jeszcze moze sie pojawic.
:))))
ja zasadniczo wykonalem tylko taka wiatrowa oslone
przy mniejszych Fargesiach
ktore maja najbardziej delikatne liscie
i bardzo cierpia od nadmiaru wiatru i slonca
(np.Fargesia Jiuzhaigou stracila prawie wszystkie liscie )
:(((
choc bez zadnego okrycia sa Phyllostachysy
i one wygladaja najladniej
:)
Psudosasa japonica ma lekko pozolkle niektore liscie
ale tez jest w ladnej formie bez okrycia
:)
bez okrycia sa rowniez Pleiblastusy
z zielienia nic im sie nie dzieje
ale w formach Variegate zszarzala troche biel
:))))))
jak dla mnie
piekna jest zima tego roku
zaraz jade na ponderoze zaczac juz wiosenne porzadki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

z pozdrowieniami i usmiechami