niesmialosc

1. Data: 2000-02-16 21:49:59

Temat: niesmialosc
Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

Jak przestac byc niesmialym, co mozna zrobic?

Pytanie do dziewczyn( kobiet)
Czy ktoras woli niesmialych chlopakow?
Tzn. nie ma dla niej znaczenia czy jest niesmialy czy smialy.

Pozdrawia Marcin

e...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-16 22:26:50

Temat: Re: niesmialosc
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ekonom18 wrote:
> Jak przestac byc niesmialym, co mozna zrobic?

Jeśli jesteś tylko nieśmiały wobec dziewczyn, to musisz
sobie uświadomić, że kobieta to po prostu też... człowiek.
Żadne bóstwo, sróstwo czy cokolwiek lecz zwykły, szary człowiek
jak i Ty (czy też "my"). Do ubikacji też chodzą ;)))
Nie stawiaj, więc dziewczyn na piedestale a powinno Ci minąć.
No i więcej wiary w swoją wartość.

Jeśli w ogóle jesteś nieśmiały no to czas zabrać się do roboty.
Najlepiej zacznij od zaczepiania ludzi i pytania o godzinę.
Potem pójdź do jakiejś firmy zajmującej się akwizycją - nawet
jak nie podejmiesz ostatecznie tam pracy albo szybko się przestraszysz
to ich kurs powinien Ci pomóc.

> Pytanie do dziewczyn( kobiet)
> Czy ktoras woli niesmialych chlopakow?
> Tzn. nie ma dla niej znaczenia czy jest niesmialy czy smialy.

No chyba każda woli chłopa niż kalesony ;))

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-17 01:00:53

Od: "DrYazzgod" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A s t e c SA <b...@a...pl>
ul.Szewska 81/1
Wroclaw
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...

1. Data: 2000-02-17 03:03:30

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"ekonom18" <e...@k...net.pl> writes:

> Pytanie do dziewczyn( kobiet)
> Czy ktoras woli niesmialych chlopakow?
> Tzn. nie ma dla niej znaczenia czy jest niesmialy czy smialy.

ja osobiscie nie lubie osob niesmialych (plec obojetna) a mezczyzni
niesmiali mnie wrecz irytuja.

Sama jestem osobowoscia raczej silna i nie lubie spedzac godzin na
dociekaniach czemu znowu taki sie krzywi, co mu nie pasuje, co by
chcial itp.

Slowem preferuje ludzi szczerych i potrafiacych swoje potrzeby jak i
watpliwosci/opinie zakomunikowac w sposob jasny.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-02-17 06:51:44

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 16 Feb 2000 19:03:30 -0800, n...@p...ninka.net wrote:

> [...]
>Slowem preferuje ludzi szczerych i potrafiacych swoje potrzeby jak i
>watpliwosci/opinie zakomunikowac w sposob jasny.

Och ja tez :))) Ja ogolnie jestem na takiej zasadzie niesmialy, ze po
prostu baaaaaardzo nie lubie byc ta strona, ktora musi wszystko
zalatwic, zagadac, powiedziec i dlatego czesto po prostu juz mi sie
nie chce przebywac w takim towarzystwie... No ale jak trzeba, to sie
moge przemoc i przelamac niejedne lody towarzyskie, chociaz nie bardzo
mi to pasuje...
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

1. Data: 2000-02-17 07:48:48

Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

From: ekonom18 <e...@k...net.pl>
> Pytanie do dziewczyn( kobiet)
> Czy ktoras woli niesmialych chlopakow?
> Tzn. nie ma dla niej znaczenia czy jest niesmialy czy smialy.
>
> Pozdrawia Marcin

* to ja powiem tak: dla mnie niesmiali faceci stanowili pewnego rodzaju
"wyzwanie". Milo jest dotrzec w koncu do wnetrza kogos takiego... i powoli
leczyc go z tej przypadlosci-niesmialosci.
Aaaa.... I chyba wolalam/wole takich wlasnie osobnikow od glosnych "dusz
towarzystwa". Tak po prostu.

Pozdrawiam prawie wiosennie,
Mt

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-17 09:41:39

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Aaaa.... I chyba wolalam/wole takich wlasnie osobnikow od glosnych "dusz
>towarzystwa". Tak po prostu.

A jak sie z takiego niesmialego goscia wykluje po jakims czasie dusza
towarzystwa.. ?

Bartek
b...@k...kalisz.pl

...I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?

1. Data: 2000-02-17 11:39:12

Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

From: Bartek Nagorny <b...@k...kalisz.pl>

> [...]

>towarzystwa". Tak po prostu.

A jak sie z takiego niesmialego goscia wykluje po jakims czasie dusza

*.... to juz bede tak zakochana na maxa, ze bede go uwielbiala razem z jego
towarzyska dusza.
Zadowolony z odpowiedzi???

Mt.

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-17 12:18:10

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>towarzystwa.. ?
>*.... to juz bede tak zakochana na maxa, ze bede go uwielbiala razem z jego

Tak.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Wiernosci i przebaczenia ucz sie od psa.

1. Data: 2000-02-17 19:45:24

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ekonom18" <e...@k...net.pl> wrote in message

> Jak przestac byc niesmialym, co mozna zrobic?

trzeba sie przelamac
:)))))
trzeba uswiadomic sobie czego sie naprawde chce
i realizowac to
pomaga
przyjaciele pomagaja
uwierz w siebie