niestety i ja

31. Data: 2007-12-07 13:48:22

Temat: Re: niestety i ja
Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki"

> dalej nie łapiesz - koleś ma potwierdzoną testami medycznymi aktywną
> boreliozę (dodatnia klasa IgM po ukąszeniu kleszcza i rumieniu), która nie
> została wyleczona. Co więcej jest tu ewidentny błąd lekarza, który
> przepisał 10 dni doxy bodajże 100 jednostek / dzień. I co się dziwić że
> kolesia stawy teraz napieprzają i coraz gorzej się czuje, jak trafił na
> lekarza przygłupa?

Wiesz co Tomku ty chyba powinieneś mieć nick Tomek Borelioza -)))
Wyluzuj jak widzisz "profesor" sam neguje, ze jest chory na Boreliozę.
Zresztą neguje każda chorobę, a jego zachowania sa mocno hipochondryczne.
To, ze wysyłam go do lekarza jest mocno uzasadnione.
Widać lekarz na którego trafił nie potrafił, czy nie chciał podejść do jego
choroby w prawidłowy sposób.
Ale żeby zaraz nazywać go przygłupem?
Lekarze to ludzie jedni lepsi inni gorsi -)).
Każdy z nas ma wybór i swój rozum.
Ja na miejscu profesora poszukał bym lekarza któremu można zaufać i tyle.
Bo zaufanie w tej sytuacji to podstawa wyleczenia -))

Pozdrawiam

Cancer

32. Data: 2007-12-07 15:05:26

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja na miejscu profesora poszukał bym lekarza któremu można zaufać i tyle.
> Bo zaufanie w tej sytuacji to podstawa wyleczenia -))

Wyrwałem zęba i czekam co sie stanie. Na przyszly tydzień mam plan
zrobić jeszcze aktualne badania krwi, morfologie + OB z rozmazem,
tak poradziły dentystki

js

--
jamiroquai - half the man
http://pl.youtube.com/watch?v=BEivX0mRnFY&feature=re

33. Data: 2007-12-07 16:37:50

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer wrote:

> Wiesz co Tomku ty chyba powinieneś mieć nick Tomek Borelioza -)))
> Wyluzuj jak widzisz "profesor" sam neguje, ze jest chory na Boreliozę.

on może sobie negować, siedzieć dalej i jęczeć że czuje się jak kupa i
wszystko go boli bo wpadł w chmurę. Test na przeciwciała IgM jednak mówi
sam za siebie - gość miał silną infekcję boreliozy, która nie była
prawidłowo leczona i teoretycznie może go po prostu zabić.

--
www.vegie.pl

34. Data: 2007-12-07 17:41:11

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sam za siebie - gość miał silną infekcję boreliozy, która nie była
> prawidłowo leczona i teoretycznie może go po prostu zabić.

Sam opowiadasz ludziom ze np na grupie gazety (moim wscieklym zdaniem
totalnie beznadziejne forum z ktorego moze kazdego wyrzucic pewien
glupek ktoremu sie nie spodoba co mowisz) diagnozują kazdemu boreliozę
podczas gdy przyczyną ich dolegliwosci jest najpewniej zupelnie cos innego.

Mz ja raczej nie mam borelki - borelka daje (z tego co slabo wiem) wieksze
i inne objawy - ja mam inne i mniejsze. Wystąpienie tych obolen u mnie
jakos pokrylo sie z tamtymi ugryzieniami w lesie ale jakos tez tak nie
dokonca moze (sam nie wiem skad to sie wzielo co i jak). Pozatym mowielm
ze nie robilem westernbolta - lekarz powiedzial tylko ze nie ma co go
robic bo mam przeciwciala (powiedzial na podst elisy) i ze wyjdzie
pozytywny. Olewam borelkę bo to za cięzka kolubryna na za lekkie
objawy jakie mam. Wyrwalem zęba pojem witaminy niepojem cukru, zrobie
aktualne badanie krwi .... (tj postaram sie namowić tą lekarkę o oczach
egipskiego kota aby mi dala skierowanie zeby mi zrobili) i zobaczę
co i jak - jak nic mi to dluzej nie da to o ile mi sie nie poprawi
moze gdzies tak za miesiac lykne do konca ten antybiotyk - na razie
nie czuje sie az tak zle (zmiennie - 'martwi mnie to ze mam somatyczny
powod do zmartwienia')

JS

35. Data: 2007-12-07 18:21:21

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> [...]
> glupek ktoremu sie nie spodoba co mowisz) diagnozują kazdemu boreliozę
> podczas gdy przyczyną ich dolegliwosci jest najpewniej zupelnie cos

ale oni nie maja do jasnej cholerki pozytywnych wyników testów na
przeciwciała, tylko diagnozują na podstawie objawu "bo nóżka mnie boli"

> Mz ja raczej nie mam borelki - borelka daje (z tego co slabo wiem) wieksze
> i inne objawy - ja mam inne i mniejsze.

może dawać duże, może małe, może ciągnąć się przez 10 lat stopniowo, powoli
narastając - z tą chorobą nigdy nic do końca nie wiadomo. Faktem jest że
masz, 2 razy leczyłeś antybiotykiem ZA KRÓTKO, raz z powodu głupoty lekarza
raz swojej, więc całkiem możliwe że już zacząłeś selekcjonować odmianę
antybiotykooporną. A z tego już się łatwo nie wywiniesz.

--
www.vegie.pl

36. Data: 2007-12-10 10:50:57

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raz swojej, więc całkiem możliwe że już zacząłeś selekcjonować odmianę
> antybiotykooporną. A z tego już się łatwo nie wywiniesz.

Mam jeszcze ok 20 tych tabletek antybiotyku [doksycyklina]- i sytuację
taką ze moge je lyknąć (bojac sie wirtualnej borelki) albo nie lyknąć
(bojac sie wirtualnego uszkodzenia nerek czy wątroby) Muszę chyba
sam podjac decyzję,, łatwiej by mi bylo gdyby ktoś mi oszacowal np
czy moze mi sie cokolwiek zle zrobić od tych 3 tygodni antybiotyku
(wziawszy ze byc moze nie mam powodu go brać) [zawsze tez bylem wielkim
antylekomanem].

Pozastanawiam sie jeszcze.
JS

37. Data: 2007-12-12 16:34:43

Od: "shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raz swojej, więc całkiem możliwe że już zacząłeś selekcjonować odmianę
> antybiotykooporną. A z tego już się łatwo nie wywiniesz.

OK zaczalem brac znowu - mam nadzieje ze nie strace zapalu jak mnie coś
np wątroba albo inne subtelne organa zacznie boleć (już jakby coś
dziwnego czuje w gardle) - chodzi o to powtarzam ze nie wiem
czy to jest tak naprawde potrzebne. Ufam też ze nic co mam w idealnym
stanie mi sie od tego nie rozwali. Na szczescie jest to raczej mala
dawka (0.1 g) mimo ze tak długo (x25) (tak sobie tłumaczę) Jesli nie
stracę zapału to skończę je lykać za okolo 4 tygodnie :-. :-(

shade

38. Data: 2007-12-12 18:47:36

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

shade wrote:

> [...]
> dawka (0.1 g) mimo ze tak długo (x25) (tak sobie tłumaczę) Jesli nie
> stracę zapału to skończę je lykać za okolo 4 tygodnie :-. :-(

ludzie biorą przez parę lat dawki 10 krotnie wyższe i nic im nie jest. Jak
się zaczniesz naprawdę źle czuć, to znaczy że właśnie masowo zaczynają
wymierać bakterie boreliozy - NIE PRZERYWAJ WTEDY TERAPII. Łyknij jakąś
aspirynkę i ciągnij dalej, najlepiej jeszcze zwiększając dawki antybiola do
200 / dzień.

Kup sobie jakieś bakterie kwasu mlekowego, nystatynę, tak na wszelki
wypadek. I magnez jedz... :D

--
www.vegie.pl

39. Data: 2007-12-13 10:17:03

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 200 / dzień.
>
> Kup sobie jakieś bakterie kwasu mlekowego, nystatynę, tak na wszelki

No nie wiem.
Dzisiaj (szczęście że ładna pogoda mrozik i słońce swieci to raźniej
sie puszczało) pod wplywem połączenia doksycykliny jogurtu i buczenia
i kolysania autobusu - pusciłem dwa pawie - pierwszego białego
a drugiego żółtego. Ten drugi był gorzki (jak ochryply glos)
i skądinąd odkrylem dzięki temu ze ta pigułka (taki ciemnozielony czopek)
ma w sumie wiecej tej substancji niż wyglada ponieważ jest to proszek
który nawet w zawiesinie ksztaltu modelu małego kilimandżaro (objętości
powiedzmy 100 ml) mialby spora gęstość. Chodzi mi tutaj o to że
proszek w czopku maskuje chrakter substancji bo gdyby był podany jako
zawiesina do wypicia bez tej oslonki podchodzilbym do tego z większą
ostrożnoscią (co jest oczywiście bardzo ważne - ostrozność w medycynie
to wręcz jakby jeden z bogów).

:-(

js

Wirus czy bakteria - test.
komputer a ból gardła?
Krwiodawstwo a problem HIV (dlugie)
balsam Szostakowskiego a leczenie hemoroidow
Oddawanie moczu, a działanie nerek?