nieświży odech

1. Data: 2004-09-26 18:33:41

Temat: nieświży odech
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak pozbyć się tej dolegliwości, częste mycie zębów nie pomaga. Dodam, iż w
dzieciństwie miałem mieć wycięte migdałki ale nie doszło do tego zabiegu,
czy może to mieć związek z nimi.
Pozdrawiam. Marek

2. Data: 2004-09-26 18:57:14

Temat: Odp: nieświży odech
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Jak pozbyć się tej dolegliwości, częste mycie zębów nie pomaga. Dodam, iż
> dzieciństwie miałem mieć wycięte migdałki ale nie doszło do tego zabiegu,
> czy może to mieć związek z nimi.

Możesz się tylko cieszyć, że nie zostałeś okaleczony. A nieświeży oddech
bierze się z jeszcze większej głębokości, choć wydobywające się przez
migdałki zanieczyszczenia z układu limfatycznego też mogą być tego
przyczyną. Pozbyć się raczej ciężko, gdyż trzeba zmienić dietę i oczyścić
organizm (lewatywy i takie tam).

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-09-26 20:15:56

Temat: Re: nieświży odech
Od: Gosia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Sep 2004 20:33:41 +0200, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

>Witam,
>Jak pozby? si? tej dolegliwo?ci, cz?ste mycie z?bów nie pomaga. Dodam, i? w
>dzieci?stwie mia?em mie? wyci?te migda?ki ale nie dosz?o do tego zabiegu,
>czy mo?e to mie? zwi?zek z nimi.
>Pozdrawiam. Marek

Zacznij uzywac nitki dentystycznej i plynow do plukania ust-
ewentualnie plukanie szalwia. Wylecz wszystkie zeby.

Gosia
Gosia
---------
PL

4. Data: 2004-09-27 05:42:47

Temat: Re: nieświży oddech
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób oczyśćić organizm i jaką stosować dietę i jak długo aby pozbyć
się tej przypdłości?
pozdrawiam, Marek

5. Data: 2004-09-27 07:41:04

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> W jaki sposób oczyśćić organizm i jaką stosować dietę i jak długo aby
pozbyć
> się tej przypdłości?

Smrót bierze się głównie z procesów gnilnych zachodzących w organiźmie.
Winne sa temu różne złogi, których organizm nie mógł się w prawidłowy sposób
pozbyć. Problem oczyszczania oraz prawidłowego odżywiania jest dosyć
skomplikowany i dla różnych ludzi co innego jest najodpowiedniejsze. Jednak
generalnie chodzi o stosowanie takiej diety, przy której organizm będzie
mógł wszystko strawić i w prawidłowy sposób wydalić resztki, a oczyszczenie
organizmu to już różne zabiegi ułatwiające wydalanie złogów - od lewatywy,
poprzez urynoterapię, na saunie kończąc. Zawsze polecam świetną książkę
G.P.Małachowa "Oczyszczanie organizmu", gdzie wiele rzeczy jest
wytłumaczone.

6. Data: 2004-09-27 11:11:58

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieciństwie miałem mieć wycięte migdałki ale nie doszło do tego zabiegu,

a moze niedokladnie myjesz zeby? i za siodemkami lub osemkami gromadzi ci
sie jedzenie i gnije

7. Data: 2004-09-27 14:03:48

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Marek" <m...@w...pl>
grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

> [...]
>dzieciństwie miałem mieć wycięte migdałki ale nie doszło do tego zabiegu,

A mowilem, ze mu sie xero zacielo...

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

niedoczynność tarczycy
co to moze byc ??? pomozcie.
[sex] i szampan;) pyt. zdrowotne
Stediril 30 czy Minulet? Pomóżcie