nieszczelnosc baterii ceramicznej

1. Data: 2007-02-13 17:32:42

Temat: nieszczelnosc baterii ceramicznej
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

W lazience nastapila nieszczelnosc baterii ceramicznej,
bateria ma ok. 2 lata. Jako, ze woda powoli kapie sobie
z kranu, pierwsze skojarzenie - uszczelka. I jakie bylo
moje zdziwienie, kiedy po rozkreceniu, wlasciwie nie ma tam
uszczelki, ktora moglaby przeciekac, bo.. jest to
bateria ceramiczna ;-)
Czy jedynie pozostaje mi kupno nowej baterii? Czy tez jest
inne rozwiazanie problemu?

Sierp

2. Data: 2007-02-13 18:08:27

Temat: Re: nieszczelnosc baterii ceramicznej
Od: "kszych" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz w jakiejś castoramie, tam mają kilka typów wkładek ceramicznych

3. Data: 2007-02-13 19:36:20

Od: "brychol" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uszczelki, ktora moglaby przeciekac, bo.. jest to
> bateria ceramiczna ;-)
> Czy jedynie pozostaje mi kupno nowej baterii? Czy tez jest

Cześć.

Jest uszczelka, na końcu mosiężnego cylindra wkładki.
Kupisz ją w sklepie z armaturą.
weź ze sobą wkładkę bo są dwa rodzaje !

Pozdrawiam
Rycho

4. Data: 2007-02-13 19:38:37

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

kszych napisał(a):
> zobacz w jakiejś castoramie, tam mają kilka typów wkładek ceramicznych

z jednej strony nie moge takze sruby mocujacej odkrecic, oj, chyba
jednak wymiana... jeszcze powalcze

Sierp

Czym usunąć zaczernienie na podłodze
Spadające ciśnienie w piecu :(