Re: niewiarygodne

1. Data: 2016-03-18 09:12:02

Temat: Re: niewiarygodne
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ncgg98$okq$1@news.vectranet.pl...
> [...]
> interwencją bo wg policjantów pies powinien być na smyczy. Na żądanie
> okazania dokumentów starsza pani oświadcza, że jej dowód jest w budynku
> obok którego się toczy akcja i wystarczy zadzwonić domofonem, żeby ktoś z
> rodziny je zniósł i okazał. To już było za wiele dla naszego dzielnego
> policjanta, który błyskawicznie *założył tej pani kajdanki* a następnie
> została razem z pieskiem odwieziona na komendę policji.
> No i teraz pytanie do grupowych specjalistów od psychologii: jakim
> cudem taki psychol znalazł się w policji?

WIelu takich w policji. IMO- za rzadów PO celowo ich przyjmomwano- tak jak
za Jaruzelskiego przed stanem wojennym. A i komendanci z POwskiego nadania-
najczesciej wymagajacy, zeby wykazywali sie interwencjami. No to przeciez
nie zatrzymaja goscia w BMW czy grupy chuliganów- chyba oczywiste, co?

--

Chiron

2. Data: 2016-03-18 18:47:48

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-18 o 09:12, Chiron pisze:

> WIelu takich w policji. IMO- za rzadów PO celowo ich przyjmomwano-

A mnie ciekawi co innego.
Czy pisząc taką brednię wyznawca PiSowski nie czuje, że się ośmiesza,
czy po prostu PiS celowo przyjmuje tylko niepełnosprawnych umysłowo?

> tak
> jak za Jaruzelskiego przed stanem wojennym.

Bredzisz.

> A i komendanci z POwskiego
> nadania- najczesciej wymagajacy, zeby wykazywali sie interwencjami. No
> to przeciez nie zatrzymaja goscia w BMW czy grupy chuliganów- chyba
> oczywiste, co?

Oczywiste dla takiego oszołoma jak ty, który nie ma pojęcia o czym
pisze, ale nie przeszkadza mu to wymyślać kolejnych gównianych teorii
spiskowych.

W tej chwili podział społeczeństwa w Polsce nie przebiega PO-PiS, tylko
niewykształcone buraki o mentalności dziecka tęskniące za komuną, kontra
ludzie ceniący sobie samodzielność i myślenie.

Te buraki kompletnie nie są w stanie ogarnąć konsekwencji swojego
idiotycznego postępowania. Konsekwencji dla Polaków... do tego trzeba
mieć przynajmniej minimalne pojęcie o historii, o logicznym myśleniu nie
wspominając.

Zgadnij do której grupy należysz i czy celowo tworzycie takie kółka
wzajemnej adoracji?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-03-18 23:38:30

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wspominając.
>
> Zgadnij do której grupy należysz i czy celowo tworzycie takie kółka

Wiem, do któej zaliczacie się z globem
:-)

--

Chiron

4. Data: 2016-03-18 23:59:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
Wiem, do któej zaliczacie się z globem
:-)

Ten podział będzie się zaostrzał, gdyż świat idzie do przodu i liberalna strona, jest
już w zupełnie innym miejscu niż była 5 lat temu. A was siły ciemne cofają tak
głęboko w rozwoju że zabobon goni u was jak to mamy w Afryce.
Jednocześnie coraz więcej lęków będzie u was przed cywilizacją. W tej chwili
jesteście już niezrównoważeni psychicznie, bo nie rozumiecie świata z którego
korzystacie i zaciekle go zwalczacie.
Lub nienawiść do uchodzców, bo ta nienawiść ma pokazać zachodowi że tamci są
bardziej dzicy niż wy, wy tak naprawdę z nimi rywalizujecie. A zachód zaczyna was
widzieć już nie widząc róznicy w agresji taliba od katola.

5. Data: 2016-03-19 00:12:22

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-18 o 23:38, Chiron pisze:

> Wiem, do któej zaliczacie się z globem
> :-)

Na ospa party też chodzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-03-19 10:47:15

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Na ospa party też chodzisz?

Ospa party zostało zdementowane na rzecz sepsy.

7. Data: 2016-03-19 10:53:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 10:47, krys pisze:

> Ospa party zostało zdementowane na rzecz sepsy.

"1,5-roczne dziecko zmarło 11 lutego w szpitalu pediatrycznym przy al.
Żwirki i Wigury. Do izby przyjęć zostało przywiezione w stanie agonalnym.

Trzy dni było leczone w domu z powodu ospy wietrznej. Jednak gdy
trafiło do lecznicy, jego stan był bardzo ciężki. Doszło do powikłań w
postaci sepsy, czyli piorunującego ogólnego zakażenia organizmu."

Cały tekst:
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,1978802
0,prokuratura-nie-ma-dowodow-na-to-ze-dziecko-zmarlo
-po-ospa-party.html#ixzz43LD5YdJy

Ewa

8. Data: 2016-03-19 11:38:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-19 10:47, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Ospa party zostało zdementowane na rzecz sepsy.

Na AIDS też się nie umiera.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

9. Data: 2016-03-19 12:37:34

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
> http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,1978802
0,prokuratura-nie-ma-
dowodow-na-to-ze-dziecko-zmarlo-po-ospa-party.html#i

No właśnie, sam tytuł mówi za siebie.

http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/dyrektor-szpitala
-nie-potwierdza-ze-
zmarle-dziecko-bylo-na-ospa-party/nm8exf

10. Data: 2016-03-19 13:54:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
No właśnie, sam tytuł mówi za siebie.

http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/dyrektor-szpitala
-nie-potwierdza-ze-
zmarle-dziecko-bylo-na-ospa-party/nm8exf

Sepsa to ogólne zakażenie organizmu, ale można mieć zapalenie płuc, ospę i te choroby
dopiero przejdą wywołać sepsę . Dlatego umarł na zapalenie płuc, umarł na ospę podaje
się przyczyne, bo one doprowadziły do sepsy i zgonu.

O przemocy kobiet i mężczyzn 25 lat temu.
Re: Przenosząc z rec.film
Chcesz zobaczyć gdzie jest komuna?
Od " dobrej zmiany" padł koń arabski
Głupota