Re: "niewinne" zabawy

1. Data: 2015-08-23 16:51:52

Temat: Re: "niewinne" zabawy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 06:34, Karol pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=_aIXjnHLirI

Woda na młyn LeoTara.

Ewa

2. Data: 2015-08-23 17:09:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-08-23 o 06:34, Karol pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=_aIXjnHLirI

Woda na młyn LeoTara.

Ewa

Pomijając zboczeńca Leo ( typowy ksiądz) masz ewidentny przykład osoby chorej na
nerwice przez indoktrynacje religijną. Ta osoba wyląduje na zakładzie psychiatrycznym
tak jak i jej koleżanki czy koledzy. Dlaczego, bo potrzebowała pomocy, trafiła do
sekty która za problemy obwinia seks ( zaburzenia przez celibat) i teraz ta sekta
zrobiła z niej kogoś kto wychodzi ze skóry i boksuje sobie twarz, bo twarz jest
naturalna a dla sekty jest grzechem. Dlatego przerażająco wygląda po takiej
indoktrynacji jej stan, a naukowo nazywa się to nerwica wdrukowana przez dogmatyzm
kościelny. Chiron pokazuje nam że powinniśmy naśladować wariatów.

3. Data: 2015-08-23 17:14:37

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 16:51, FEniks pisze:

> Woda na młyn LeoTara.

ototo

--
pamtataj pamtataj . . .

4. Data: 2015-08-24 09:52:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 17:09, glob pisze:
> FEniks
>
> Woda na młyn LeoTara.

> Pomijając zboczeńca Leo ( typowy ksiądz) masz ewidentny przykład osoby chorej na
nerwice przez indoktrynacje religijną.

Woda na Twój młyn także.

A jaki jest prawdziwy cel, dowiadujemy się w ostatniej minucie filmiku,
he he. Co też ci ludzie mają we łbach...

Ewa

5. Data: 2015-08-24 14:28:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

A jaki jest prawdziwy cel, dowiadujemy się w ostatniej minucie filmiku,
he he. Co też ci ludzie mają we łbach...

Dlaczego mój, po tych oazach katolickich ludzie lądują na leczeniu bo tam się nie
pomaga, tylko indoktrynuje, a indoktrynacja to " boksuj sobie twarz" no normalny po
czymś takim nikt nie będzie, to fakty. Zresztą ja tego nie oglądałem, bo nie chce mi
się bzdur wyzsanych z palca oglądać, po kilku sekunda bzdur wyłączyłem.

6. Data: 2015-08-24 16:27:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-24 o 14:28, glob pisze:

> Zresztą ja tego nie oglądałem, bo nie chce mi się bzdur wyzsanych z palca oglądać,
po kilku sekunda bzdur wyłączyłem.

A szkoda, powinieneś na bieżąco śledzić, co trafia na index librorum
prohibitorum. ;)

Ewa

7. Data: 2015-08-24 16:56:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

po kilku sekunda bzdur wyłączyłem.

A szkoda, powinieneś na bieżąco śledzić, co trafia na index librorum

Po kilku sekundach zrozumiałem że to bełkot, po następnych bełkot propagandowy, bo
następnych uważa się za cwaniarę a jest chora. Do minuty nie doszedłem, bo po co,
wariatów na psychiatryku się naoglądałem, czyli budzi mnie i z takim samym ryjem jak
ta cwaniara, szepce, chodż ratować JP2 nadesłali nam misje. Wyrobili mi tylko jakiś
mechanizm obronny szybkiego weryfikowania wariatów.

8. Data: 2015-08-24 21:02:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-24 o 16:56, glob pisze:

> [...]
ta cwaniara, szepce, chodż ratować JP2 nadesłali nam misje. Wyrobili mi tylko jakiś
mechanizm obronny szybkiego weryfikowania wariatów.

Daj spokój, przecież to tylko dziecko. Prawdziwymi wariatami są ci,
którzy wmówili dziewczynie opętanie przez szatana, a potem ten filmik
nakręcili i propagują w necie.

Ewa

9. Data: 2015-08-25 00:12:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

Daj spokój, przecież to tylko dziecko. Prawdziwymi wariatami są ci,
którzy wmówili dziewczynie opętanie przez szatana, a potem ten filmik

A wiesz to obejrzę w całości bo to kolejny przypadek. Głośno było ostatnio o 15-latce
co na religie nie chciała chodzić i matka oddała ją na egzorcyzmy klerowi ( ideologia
niszczy więzi rodzinne, patrz rewolucja w baku lub Orwell). I tak ją tam przerobili
że trafiła na zakład psychiatryczny, bo dziewczyna wszędzie widzi w oknach ludzi
szatana. To się nazywa psychoza indukowana, egzorcyści to jest inkwizycja tak
naprawdę, cechuje ich głównie psychopatia i indukują ludziom psychozy. Masz też
przypadki gdzie policja całe rodziny wywozi na zakład psychiatryczny, bo sąsiedzi nie
mogą wytrzymać wyć i oszalałych psychozą nawiedzeńców walących w nocy o ściany bo
szatan. Był o tym wątek. Chironowi pokazywałem co to jest psychoza indukowana i gdzie
się ląduje jak widzi się w innych szatana. Te szarlatany taka manipulują ciemnotą bo
to psychopaci, prawdziwe ramie inkwizycji.

Szatańskie zło
"niewinne" zabawy
Dyktatura wariatów
Najszczęśliwsze kraje