Sadomasochizm dlaczego kontrowersyjny?

1. Data: 2015-08-23 17:45:20

Temat: Sadomasochizm dlaczego kontrowersyjny?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeciwko filmowi z twarzami Greya protestują i feministki i kościół katolicki.
1. Feminiski bo przemoc do kobiet jest pokazana, jak facet grzmoci babę batem.
2. Kler bo seks jest pokazany. Tylko że kościół jak zwykle jest ignorantem, bo
biczownictwo bierze się ze wstrzemięźliwości, im bardziej pogardza się ciałem, seks
nie znika ale dziczeje i cały ten sadyzm jak u Markiza de Sade jest dzieckiem
kościoła, jest po prostu pokazana konsekwencja jak seks zdziczał od moralności
katolickiej, ta cała brutalna pornografia.
Kler oczywiście nie zwrócił uwagi że książkę pisała bardzo religijna osoba,
wychowywana w bardzo purytańskiej atmosferze religijnej, co wywołało napisaniem
takich fantazji, bo wstrzemięźliwość kalibruje psychikę w sadomosochizm, biczownictwo
tak popularne u katoli.
Co do feministek i dlaczego jest to kontrowersyjne, bo tu nie do końca wiadomo, czy
to jest wpływ kultury religijnej, czy wola osoby by była obijana. Tak więc feministki
wyszły z założenie, że wpływ kultury religijnej i moim zdaniem przesadzają, bo jak
ktoś lubi biciu, to budują mu terror zabraniania. A moim zdaniem jeśli mamy zgodę na
bicie i bitego i bijącego, to nic nikomu do tego, tak więc dla mnie Chiron razem z
katolami mógłby się zachlastać i nic mi do tego.

2. Data: 2015-08-23 18:41:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Macie to pokazane nawet w Krzyżakach Sienkiewicza, jak przed Malborkiem tumany ludu
się końskimi biczami po dupach walą i czy na filmie czy lekturze, to przypomnienie
dla tych co mieli pod górkę z podstawówką.
I jakby to wyglądało, dlaczego ja się zgadzam.
A. Chiron, chodzi koło kościoła i się wali po dupie pojękując.
B. Feministka by powiedziała, to straszne coś z tym przez religię oszalałym wariatem
trzeba zrobić.
C. Glob stanąłby murem za Chironem, pełna demokracja, przecież nie mogę mu zabronić
coś czego pragnie, jeszcze zakazując skrzywiłbym go życiowo, nihilizując potrzeba
które realizuje. On nikogo nie krzywdzi tylko się realizuje.
A. Chiron, stęka i jęczy.
B. Ale on się okalecza bo zmanipulowany przez psychopatyczną sektę z jej psudonaukami
na temat rodziny.
C. Ale dlaczego ty chcesz mu wchodzić z buciorami do jego rodziny? To zupełnie
niewłaściwe podejście, bo mamy demokracje, dopuki innym nie szkodzi nie mieszamy się
w jego życie, jego marzenia i pragnienia, nawet jak wygląda to tak dziwacznie. :)

Re: "niewinne" zabawy
Szatańskie zło
"niewinne" zabawy
Dyktatura wariatów