Sadomasochizm katolicki część druga

1. Data: 2015-08-23 21:36:24

Temat: Sadomasochizm katolicki część druga
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak już wiecie dzieci, że wstrzemięźliwość powoduje zdziczenie seksu, bo to co
ukrywamy, jest tabu, to nie pielęgnujemy, tylko udajemy że nie ma, to robi to się
brutalne, bestialskie i wynaturzone, zdziczały seks. Im bardziej chowasz tym bardziej
zdziczały. Proste dzieci prawda?
A teraz fakty tej psychologicznej teorii.....

W polskich szkołach coraz częściej dochodzi do gwałtów, przypadków pedofilii czy
rozpowszechniania pornografii - alarmuje poseł Łukasz Zbonikowski.
W placówkach oświatowych odnotowano zatrważający wzrost liczby przestępstw na tle
seksualnym. O ile w 2011 roku w szkołach podstawowych i gimnazjalnych zanotowano 14
gwałtów, to w roku ubiegłym miało miejsce ich już aż 74, co oznacza pięciokrotny
wzrost w skali jednego roku.

http://ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomosci/6797_gwalty_p
edofilia_pornografia_w_szkolach_zbonikowski_zaniepok
ojony_skala_zjawiska.html

2. Data: 2015-08-23 23:06:19

Temat: Re: Sadomasochizm katolicki część druga
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

========================

Własciwie to nie kumkam- jak zwykle. No bo cały czas się cieszysz, że rośnie
powszechność pornografii, że to takie super. Cały czas też Kościół Katolicki
jest w coraz głębszej defenzywie- co przecież też Cię cieszy.
No to skoro masz efekty tego- w postaci gwałtów, wzmożonej ilości pedofilii
w szkołach, narastającej przemocy, etc- to dlaczego się nie cieszysz i
jeszcze- wbrew już wszelkiej logice- chcesz za to obarczyć katolicyzm?
Myslę, ze Twojej nienawiści do chrześcijaństwa wyleczyć nie sposób- ale
spróbuj może raz napisac coś, co nie będzie bluźnić rozumowi

--

Chiron

3. Data: 2015-08-23 23:35:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
========================

[...]

Czego nie rozumiesz, im bardziej wstydzisz się seksu tym bardziej bije pod deklem,
dlatego w Islamie i Katolicyźmie tyle zboczeń.
Co w tym trudnego, przecież 19 wiek się dawno skończył i to nawet dawniej wiedzieli,
bo dlatego odłamy chrześcijańskie biorą ożenek, proboszcze, bo widzieli do czego
prowadzą zaburzenia seksualne, jakie zboczenia u kleru są. To nawet prostak kuma,
rozumie, że pod deklem się jebie jak nie ma dymanka. .
Pornografia to dziecko kościoła, powstała taka obelżywa, przedmiotowa, brutalna, bo
to jest ten seks zdziczały, ten chory seks, który zachorował od wypierania go. No co
w tym trudnego? Za komuny nie było religii w szkole i gdzie miałeś aby dzieci
gwałcili w podstawówce ludzi? A jakaś tam higiena seksualna na biologii było i to
uchroniło od wylęgania się zboczeńców. Teraz masz w szkole religie i co się dzieje,
dzieci gwałcą dzieci.

4. Data: 2015-08-24 00:07:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lub jeszcze prościej.
Mamy czas wypierania seksu, wszystko co stanowi ciało potępiamy, eksperyment trwa
dwa lata.
Co pokażemy ludziom po tych dwóch latach. ?
Seks nie zniknął zdziczał i po tych dwóch latach, jeden kopie drugiego przywiązanego
do kaloryfera, jakiś kolejny wkada dziewczynie fiuta w ucho, chociaż ona krzyczy że
nie syszy co on mówi, kolejny wali siebie młotkiem po jajcach, a jeszcze inny
przywiązuje żone do zderzaka samochodu bo to go podnieca. Mamy obraz zdziczałych
ludzi i ktoś wpada na pomysł pokażemy to i tak rodzi się pornografia. Chory seks,
który zachorowa w trakcie dwóch lat eksperymentu, pokazujemy konsekwecje eksperymentu
i to jest pornografia, dziecko kościoła.

5. Data: 2015-08-24 00:36:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przykład z lektury jak dziczeje seks......

Tysiące lat temu rabini doskonale zdawali sobie sprawę, że frustracja seksualna
degeneruje psychikę i ducha. Dlatego też niedozwolone było nauczanie w synagodze
przez mężczyznę, który nigdy nie miał kobiety. Surowo zabroniony wstęp do składu
Sanhedrynu (najwyższa władza sądownicza i prawodawcza) posiadali "zgrzybiali starcy",
kastraci, nieżonaci i bezdzietni mężczyźni. Ponad dwa tysiące lat później dokonano
"odkrycia" wpływu frustracji seksualnej na psychikę na gruncie nauki.
Wiadomo z psychiatrii, że frustracja seksualna degeneruje osobowość. Najczęściej są
to zaburzenia nerwicowe z towarzyszącym im zaburzenami osobowości i w sferze
seksualnej. Typową reakcją jest upokażanie się z towarzyszącym wzmożeniem popędu
seksualnego, z przesunięciem źródła rozkoszy w kierunku cierpienia. Innymi słowy,
chodzi tu o masochizm, czyli czerpanie satysfakcji seksualnej z udręczania swojego
ciała. Aż do czasów rewolucji przemysłowej znane były praktyki biczowania się. Dość
rozpowszechniony, przynajmniej we francuskich zakonach żeńskich, był zwyczaj
masturbacji przy pomocy pokrzyw, specjalnie zresztą do tego celu uprawianych.
Przyjrzyjmy się wybranym zapiskom historycznym.

Św. Angela z Foligno (1248-1309) piła wodę z kąpieli po trędowatych. W jej pamiętniku
czytamy: "Kawałek strupiastej skóry trędowatego utknał mi w gardle. Zamiast go
wypluć, zadałam sobie wiele wysiłku, aby go przełknąć i udało mi się. Miałam
wrażenie, że przyjęłam komunię. Nigdy nie potrafię wyrazić rozkoszy, jaka mnie
ogarnęła. " (S. Beauvoir, Druga płeć, Kraków 1972)

Znana dość dobrze św. Maria Magdalena dei Pazzi (1566-1607), florencka karmelitanka
doświadczała podobnych rozkoszy. Swoje ciało tarzała w cierniach. prosiła siostry o
chłostę, ubliżanie słowne a nawet kopanie w twarz. Znowu zapiski klasztorne ujawniają
parafilę: "Starczy już, nie rozniecajcie bardziej tego ognia, który mnie trawi. To
nie jest ta forma śmierci, której sobie życzę. Jest w tym zbyt dużo przyjemności i
błogości" (W. Ronner, Kościół i cnotliwość)

Inna historia poruszająca wiąże się z salezjanką św. Marguerite Marie Alacoque
(1647-1690). Wycięła ona sobie na piersiach podobiznę Jezusa i aby zapobiec gojeniu
się ran, przypalała ją świecą. W swym życiu klasztornym doświadczyła także stosunkowo
rzadkiej parafilii pod postacią czerpania satysfakcji seksualnej z spożywania
fekaliów (w tym wypadku chodziło o biegunkę chorego). (H. Gunter, Psychologie der
Legend. Studien zu einer wissenschaftlichen Heiligengeschichte).

Oczywiście przedstawione przykłady są dość drastyczne, ale "mniejszego ciężaru"
zaburzenia i problemy z abstynencją, jak się wydaje na podstawie literatury faktu,
występowały dość powszechnie. Gdy odeszła w zaświaty w 1783 r. Marguerite Gourdan,
sutenerka i rzemieślniczka wyrabiająca sztuczne penisy, w jej przedsiębiorstwie
znaleziono ponad pół tysiąca zamówień z francuskich klasztorów. Problemy z
abstynencją bynajmniej nie dotykały li tylko kobiet. Wręcz przeciwnie. Znany nam
Zakon Krzyżacki słynął z swego zepsucia. Z akt sądowych Malborka z tamtego okresu
wynika, że zakonnicy uwodzili mężatki, panienki a nawet kilkuletnie dziewczynki.

Hierarchia próbowała oczywiście zaradzić tyn problemom. Najpierw zlikwidowano po
ciężkich bojach koedukacyjne zakony. W 1231 r. w Rouen synod zakazał wychowywania
dzieci w klasztorach z uwagi na wystepujące nadużycia seksualne. W 1583 r. w
Hiszpanii zakony stały się zamknięte dla osób z zewnątrz, także dla podróżników. Po
wpadkach zakonniczek angielskich z małpami i psami, wyszło zarządzenie ograniczające
dozwolone zwierzęta domowe do kotów. (G. H. Cook, English Monasteries in the Middle
Ages). No i znamienne, że po tych wszystkich ograniczeniach rozpleniły się w
klasztorach psychozy halucynacyjne, depresje, nerwice np. atak histeryczny z
charakterystycznym wygięciem ciała w łuk) i różnorakie formy samookaleczeń.

6. Data: 2015-08-25 19:10:15

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 23:06, Chiron pisze:

> [...]
> rośnie powszechność pornografii, że to takie super. Cały czas też
> Kościół Katolicki jest w coraz głębszej defenzywie- co przecież też Cię

W czym niby jest? Teraz dopiero podnosi łeb.

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mogą swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczujący. To jest to, co mamy na myśli

Sadomasochizm dlaczego kontrowersyjny?
Re: "niewinne" zabawy
Szatańskie zło
"niewinne" zabawy