niezupelny brak prawej odnogi p. Hissa

1. Data: 2003-10-01 13:54:26

Temat: niezupelny brak prawej odnogi p. Hissa
Od: Mazur <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zwracam sie do specjalistow z ta kwestia : "niezupelny brak prawej
odnogi p. Hissa " Mialem niedawno w szpitalu robione EKG i na karcie
informacyjnej dla pacjenta zauwazylem cos takiego.
Jesli ktos bedzie chcial udzielic informacji z na ten temat to z gory
dziekuje

pozdrawiam
Maciek

2. Data: 2003-10-01 13:56:42

Temat: Re: niezupelny BLOK prawej odnogi p. Hissa
Od: Mazur <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam oczywiscie BLOK a nie brak.

3. Data: 2003-10-01 15:49:01

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazur" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam oczywiscie BLOK a nie brak.

uznaj to jako swoista urode

4. Data: 2003-10-01 16:17:04

Od: Mazur <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uznaj to jako swoista urode

Dziekuje, ze mnie uspokoilas ale mimo wszystko chcialbym sie jednak
dowiedziec co to jest. Skonczylem studia napewno zrozumie. Jesli pisanie
o tym jest czasochlonne lub nie da sie tego zrozumiec bez pewnych
podstaw to prosze przynajmniej jakies linki zwiazane z tym tematem

Z gory dziekuje i pozdrawiam

5. Data: 2003-10-01 16:24:22

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

M...@n...tpi.pl,
Mazur <t...@i...pl>:

> pewnych podstaw to prosze przynajmniej jakies linki zwiazane z tym
> tematem

Zerknij do archiwum - niedawno bylo o tym sporo.

Wystepuje dosc czesto fizjologicznie u uprawiajacych sport.

--
Robert

6. Data: 2003-10-01 18:41:58

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003, pestifer wrote:

> uznaj to jako swoista urode

ukladu elektrycznego serca. W wielu przypadkach u osob
bez zadnych dolegliwosci i objawow chorobowych uznac
to mozna za wariant normy

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-10-03 10:54:32

Od: "Aska Z." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko ma niepelny blok prawej odn. peczków Hisa. Nabyl te cholere po
chemioterapii w zwiazku z leczeniem onkologicznym. Czasem puchna mu nogi i
bola. Kardiolog nic nie stwierdzil - tylko obciazenie w wywiadzie (rodzinka
jest sercowa)
Cwiczy na WF, biega, gra w noge - kazali z tym zyc.
Joaska

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

8. Data: 2003-10-06 21:46:22

Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aby Cię uspokić powiem ,że mając to o czym mówisz skończyłem AWF i trenowałem
wyczynowo sporty wytrzymałosciowe. Spokojnie !

poszukiwany dobry neurolog w Lodzi
Gdzie porady ginekologiczne online?
Dobry internista w Poznaniu - szukam
antybiotyki i alkohol