Re: niowych dni.

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: niowych dni.
Date: Thu, 27 Jun 2019 05:30:42 +0200
<qdckdm$5is$1@node1.news.atman.pl>
<5cfb8bdc$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<qdh3sf$1j3$2@node1.news.atman.pl>
<5cfcb5f0$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qdjo92$equ$2@node2.news.atman.pl>
<5cffa606$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<qdp9gi$lqf$1@node1.news.atman.pl>
<5d00e752$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<qduc1e$7m4$1@node2.news.atman.pl>
<5d06299d$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<qe65u4$dn$1@node1.news.atman.pl>
<5d0b46e2$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<qehf45$1n6$1@node2.news.atman.pl>
<5d13af77$0$519$65785112@news.neostrada.pl>

On 2019-06-26 19:47, Trybun wrote:

> W takim wypadku źle się wyrażał - ziemi nie można odebrać nikomu bo ona
> nie może być w czyimś posiadaniu. Co do fabryk to także żadne odbieranie
> ponieważ  fabryka z reguły to tzw dobro wspólne. Po prostu bez udziału
> innych tzw właściciel nawet nie byłby w stanie postawić samych fundamentów.
>
> Coraz mniej rozumiem tego Marksa w twoim wykonaniu. Jaka "burżuazja"?
> "Prawo do lenistwa" - ok - przecie człowiek nie rodzi się po to aby
> przypier*ać jak osioł. Na zaspokojenie własnych i ew rodziny potrzeb nie
> musi sobie rąk wyrywać.

> [...]

Chodzi o 'burżuazje' w śród robotników, czyli o robotników
wykształconych i rozumiejących rzeczywistość.

I nie chodziło o to aby przypierdalać jak osioł,
ale o to by wykształcony robotnik u Forda na taśmie, mógł za 3
miesięczną, słownie, (trzy miesięczną), pensje kupić nowy samochód,
który sam współprodukuje, (czy dzisiaj gdzieś tak jest?),
że nie wspomne o kształceniu dzieci, czy kupnie domu.

Rewolucja w Rosji 'wybuchła' 50 lat po tym jak powstała partia
'Zentrum', to jest, dwa pokolenie później.

Rewolucje w Rosji przeprowadzili _zawodowi_ rewolucjoniści, wbrew woli
ludu, za niemiecki 'złoty pociąg', który przyjechał wraz z tow. Leninem
do Petersburga, przez Danie, Szwecje i Finlandie.

Po tym, jak skończyło się owe złoto, zastawili Krym, słynny projekt:
'Nowa Kalifornia'.

https://www.youtube.com/watch?v=ZFunccG_C7E

//do dziś elity amerykańskie mają hipoteki na cały Krym.