niskie ciśnienie

1. Data: 2000-07-05 09:25:11

Temat: niskie ciśnienie
Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nawet bardzo niskie np. 80/40. Nawet honorowo krwi nie mogę oddać. No i śpię
czasem od 18 do 6 rano. Kawa nie pomaga. Czy ktoś ma jakieś pomysły co z tym
zrobić?

2. Data: 2000-07-05 10:01:16

Temat: Re: niskie ciśnienie
Od: "Marta" <m...@...kuku.com> szukaj wiadomości tego autora

Hiena <h...@p...com> wrote in message
> [...]
śpię
> czasem od 18 do 6 rano. Kawa nie pomaga. Czy ktoś ma jakieś pomysły co z

Moja siostra tez to ma. Leczyli juz ja na Bog wie co, lacznie z cukrzyca
(potrafila zasnac przy obiedzie), a na koncu okazalo sie, ze to cisnienie.
Teraz dostaje leki podwyzszajace cisnienie (przepisuje lekarz) i mowi, ze
wreszcie zaczyna normalnie zyc.

Marta

3. Data: 2000-07-05 10:40:10

Temat: Odp: niskie ciśnienie
Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a nie wiesz jakie to leki?

4. Data: 2000-07-05 11:04:22

Od: "Marta" <m...@...kuku.com> szukaj wiadomości tego autora

> a nie wiesz jakie to leki?

Nie wiem, ale to chyba i tak powinien zaordynowac lekarz....
Marta

5. Data: 2000-07-05 20:47:21

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2000-07-05 21:22:59

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li wrote:

> Nic dziwnego. Kawa obniża ciśnienie krwi, a nie podwyższa:-)

Qrna! Naprawde ? Ale tak serio.

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz W pewnym sensie to ja mam

7. Data: 2000-07-07 19:08:18

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2000-07-07 20:54:08

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li wrote:

> Serio:-)

Ha! Dobre. :) Wynika z tego, ze przez wiekszosc zycia bylem w bledzie.
Raany... :-o

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz Odnosze wrazenie, ze w Twoich

Diprophyllinum a ciaza
Potrzebna pomoc - rak trzustki
20-letnia dziewczyna chce przytyc...
wspolpraca
Odp: Jak podlaczyc laptopa do sluchawki telefonu aby wyslac pliki ?