niskie ciśnienie

1. Data: 2001-02-20 20:18:23

Temat: niskie ciśnienie
Od: "Anna" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem wysoka, szczupła, mam 27 lat- to opis (chyba będzie miał pewne
znaczenie w związku z problemem), i niskie ciśnienie- to problem.
W zasadzie to nigdy nie zwracałam na niego uwagi, jestem bardzo energiczna,
jeżeli chodzi o sposób bycia, powierzchowność. Nikt mi nie wierzy , że mam
niskie ciśnienie, bo moje zachowanie i żywiołowość zupełnie na to nie
wskazują. Lubię jednak długo spać i lubię ciepło.
Ale ostatnio zaczęłam się nieszczególnie czuć, byłam trochę przeziębiona,
przepracowana i zestresowana, więc myślałam, że to z tego powodu, zaczęło
mnie boleć w okolicy serca, piec na wysokości splotu słonecznego i tak przez
dwa dni bez przerwy, zmierzyłam wieczorem ciśnienie i miałam 78 na 44 i
trochę się przestraszyłam.
Czy powinnam się leczyć? Czy powinnam stsować jakieś środki na podwyższenie
ciśnienia? Jaki styl życia podwyzsza ciśnienie?
Mój jest zupełnie niehigieniczny, bardzo dużo pracuję, pracę mam do tego
stresującą, mało chodzę, wszędzie jeżdżę samochodem, a do tego nie bardzo
mam szansę żeby w najbliższym czasie go zmienić.
Może ktoś ma podobny problem.
Anka

2. Data: 2001-02-21 19:22:42

Temat: Re: niskie ciśnienie
Od: "Agu" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Użytkownik "Anna" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stresującą, mało chodzę, wszędzie jeżdżę samochodem, a do tego nie bardzo
> mam szansę żeby w najbliższym czasie go zmienić.

Wlasnie znam kogos bliskiego kto ma :)
Niskie cisnienie u tej osoby wystapilo bo przedawkowal magnez :)
Bole w klatce piersiowej i uczucie pieczenia przy takim cisnieniu, to raczej
objawy nerwicy.
Pewno jeszcze marzna CI palce u rak i nog ?
Leczyc sie jeszcze nie trzeba tak sadze.
Ale do jakiegos lekarza warto sie wybrac.

Przede wszystkim pomaga basen i to tak 3h w tygodniu
Oraz piwo :)) raz dziennie napic sie to podnosi cisnienie :)

Jesli masz bole przy dotykaniu klatki piersiowej i przy ruszaniu sie
kluje w piersi lub boli to polecam bicze szkockie
ladnie rozbijaja bol i poprawiaja samopoczucie.

Mojemu znajomemu to pomoglo. Oczywiscie wczesniej zrobil wszystkie
badania, jak test wysilkowy na serduszko, ekg, usg serca i badania
podstawowe.
Wszystkie badania wyszlu mu dobrze.

No i przede wszystkim poradz cos na ten stres i unormuj troche prace.

Ulga przychodzi po jakims tygdniu (bicze 1 radziennie i basen co 2-3 dni)
Calosc aby wyzdrowiec okolo 2 miesiecy.

> Anka

Pozdrowienia
Agu

3. Data: 2001-02-22 10:47:38

Od: "Anna" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, pozdrawiam, Anka.

4. Data: 2001-02-22 20:36:47

Od: "Anna" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale do jakiegos lekarza warto sie wybrac.

Do jakiego?

5. Data: 2001-02-22 21:33:58

Od: "Agu" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw zrób badania ogolne (skierowanie możesz dostać od lekarza
rodzinnego).

Pozdrowienia Agu

> Do jakiego?

sprawdź to