niusy

11. Data: 2000-04-20 09:11:46

Temat: Re: niusy - przymrozki w maju?!
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli już to kupcie ją teraz, maj może być zimny i suchy, czerwiec
odwrotnie.
Jerzy

12. Data: 2000-04-20 11:11:14

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Obiecywales ze nie bedzie przymrozkow.
obiecales...
Juras

13. Data: 2000-04-20 12:10:37

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurassssiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
a gdzie tu napisalem o przymrozkach, jest - zimny - ale nie przymrozki,
chociaz tam gdzie byly burze w kwietniu mozna sie ich spodziewac. Niestety.
Kto patrzyl na ksiezyc w sobote, poniedzialek i wtorek. Widoczny byl piekny
pierscien wokól tarczy, w sobote nawet dwukolorowy, pomaranczowozloty. To
dobra wrózba.

14. Data: 2000-04-20 12:24:09

Temat: Re: niusy
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie ta pospieszna wiosna wcale za bardzo nie ucieszyla, bo sie z
nasadzeniami nie wyrobilem... Oczywiscie oczy sie raduja kwitnacymi drzewami
i kwiatami.
pik

15. Data: 2000-04-20 12:35:34

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie ta pospieszna wiosna wcale za bardzo nie ucieszyla, bo sie z
> nasadzeniami nie wyrobilem... Oczywiscie oczy sie raduja kwitnacymi
drzewami
> i kwiatami.
masz jeszcze dużo czasu, kwadra korzenia kończy się we wtorek 25 kwietnia,
Jerzy

16. Data: 2000-04-20 12:36:31

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

No tak. ale kiedy u ciebie kwitly wiosenne, u mnie byla wieczna
zmarzlina :-))! to ja ci zazdroszcze, ze mialas wiosne wczesniej!
najbardziej zazdroszcze ogrodnikom z poludniowego zachodu
Polski...ciepelko...rozaneczniki dobrze rosna...mozna wyskoczyc za
granice po jakies ciekawe roslinki...
a czy kogos w tym roku zalalo???
Dorota

17. Data: 2000-04-20 12:36:41

Temat: przymrozki w maju?!
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Przestancie siac panike, bardzo prosze...i tak sprawa przymrozkow spedza
mi sen z powiek. brzoskwinia ma tyle kwiatow, a ja sie tak nameczylam z
opryskiwaniem...
Dorota

18. Data: 2000-04-20 14:01:10

Temat: Odp: niusy Amonogawa już kwitnie
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qhkL4.18847$h...@n...tpnet.pl...
> Nie moge oderwać się od widoku kwitnącej Amonogawy.
> Jesli macie gdzieś troche miejsca to lisciem d góry a korzeniem w dół
> Uszanowanie Jacek

A co to jest Amonogawa?

Majka

19. Data: 2000-04-20 18:58:46

Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote in message <3...@n...gov.pl>...
>No tak. ale kiedy u ciebie kwitly wiosenne, u mnie byla wieczna
>zmarzlina :-))! to ja ci zazdroszcze,....<

Fakt, zimy to u mnie praktycznie nie ma, ale za to lato takie, ze nawet
najgorszym wrogom nie zycze. Ostatnio przymierzam sie do przeprowadzki i to
przede wszystkim ze wzgledu na klimat, jeszcze tylko zebym prace dostala,
tam gdzie mi sie marzy uprawa ogrodka:-)).
katarzyna

20. Data: 2000-04-20 23:41:59

Temat: Re: niusy Amonogawa już kwitnie
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A co to jest Amonogawa?

Wiśnia ozdobna o pokroju "wrzeciona".
Niezbędna w japońskich ogrodach.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

MAPA NASADZEŃ OGRODNIKÓW
Iglaki na balkonie
roze
www.mtd.pl
ranking - nie na temat ogordniczy - dlugie i nudne