no

1. Data: 2005-06-08 11:34:21

Temat: no
Od: "agaf6" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no czekam nadal na jakies normalne propozycje napisu! takie fajne noo:P nie
chodzi tu o probny napis tylko jakis fajny :D nie koniecznie po polsku choc
takie tez moga byc:D dawajcie swoje propozycje!!:D
pozdro:)=**

2. Data: 2005-06-08 11:36:05

Temat: NAPIS NA BRANSOLETKE PRZYJAŹNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi tu o probny napis tylko jakis fajny :D nie koniecznie po polsku choc
> takie tez moga byc:D dawajcie swoje propozycje!!:D

!!!!!!!!!

3. Data: 2005-06-08 11:42:16

Temat: Re: no
Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi tu o probny napis tylko jakis fajny :D nie koniecznie po polsku choc
> takie tez moga byc:D dawajcie swoje propozycje!!:D

??????????????????????

4. Data: 2005-06-08 12:03:11

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agaf6 wrote:
> [...]
> chodzi tu o probny napis tylko jakis fajny :D nie koniecznie po polsku choc
> takie tez moga byc:D dawajcie swoje propozycje!!:D

Napisz sobie: jestem troglodytą.
PLONK.

5. Data: 2005-06-08 13:03:29

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Napisz sobie: jestem troglodytą.
> PLONK.

ha ha ha BAAAAAARDZO SMIESZNE... =\

6. Data: 2005-06-08 16:52:34

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

?

7. Data: 2005-06-09 07:51:54

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ha ha ha BAAAAAARDZO SMIESZNE... =\

"Na "no" to się krowy gno" tak mowiła moja babcia :)
Mam nadzieję, że pomyślisz zanim powtórzysz swoje posty.
pozdrawiam
Mampka

8. Data: 2005-06-09 17:38:33

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora