no dobra, piosenka na weekend.

1. Data: 2009-04-03 12:47:48

Temat: no dobra, piosenka na weekend.
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2009-04-03 12:51:19

Temat: Re: no dobra, piosenka na weekend.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2009-04-03 12:57:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch

4. Data: 2009-04-03 13:35:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> wytrzymajcie do refrenu :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jpCs8UCaDao

Fajny przekrój nomenklatury erotycznej.
O jaszczurze jeszcze nie słyszałam, a podoba mi się. ;)

Ewa

5. Data: 2009-04-03 14:19:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Fajny przekrój nomenklatury erotycznej.
> O jaszczurze jeszcze nie słyszałam, a podoba mi się. ;)

onegdaj widziałem tego znacznie więcej. znaczy - nomenklatury :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

6. Data: 2009-04-03 15:09:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> wytrzymajcie do refrenu :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jpCs8UCaDao

Przepraszam, że nie podzielam powszechnego- jak się zdaje, entuzjazmu. No
cóż- kiedyś śpiewano o miłości do tej jedynej, a dziś takie "kwiatki".
Żartobliwie śpiewano w "60 minut na godzinę", że każda epoka ma swojego
idola...aż mnie ciarki przechodzą, jaki jest ten dzisiejszy.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2009-04-03 17:08:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> "kwiatki". Żartobliwie śpiewano w "60 minut na godzinę", że każda epoka
> ma swojego idola...aż mnie ciarki przechodzą, jaki jest ten dzisiejszy.

ale ten dzisiejszy świat jest taki sam jak był onegdaj.
to tylko my się zmieniamy.
i najczęściej z wiekiem stwierdzamy, że "kiedyś to było nie do pomyślenia"!

8. Data: 2009-04-03 19:09:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Apr 2009 15:35:05 +0200, medea napisał(a):

> Fajny przekrój nomenklatury erotycznej.
> O jaszczurze jeszcze nie słyszałam, a podoba mi się. ;)

Erotyka=Wielka_Samotność w tej piosence :-(
Bardzo smutna piosenka.

9. Data: 2009-04-03 19:10:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> onegdaj widziałem tego znacznie więcej. znaczy - nomenklatury :)

Wyśpiewanej?

Ewa

10. Data: 2009-04-03 19:16:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Apr 2009 17:09:21 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, że nie podzielam powszechnego- jak się zdaje, entuzjazmu.

Ten entuzjazm aż tak powszechny nie jest, jak się zdaje.

> [...]
> Żartobliwie śpiewano w "60 minut na godzinę", że każda epoka ma swojego
> idola...aż mnie ciarki przechodzą, jaki jest ten dzisiejszy.

Samotność - to jest dzisiejszy "idol". Wkroczył już także w seks. Ludzie
sami śpią, sami jedzą, sami żyją... i sami się pieszczą.

ciekawe jaki w większości enneagram mają politycy
są szanse na zwiększenie naszych oszczędności!
Czym właściwie jest ta dojrzałość?
DOBRYM...
Z PSPolityka