blabla...

1. Data: 2009-04-03 19:43:49

Temat: blabla...
Od: Jurij Atarov <a...@c...gov> szukaj wiadomości tego autora

Wstąpienie w związek ogranicza rozwój osobisty? A może na odwrót? Co
lepsze - wolny czas na przemyślenia i wachlarz możliwości, czy też
nadmiar zajęć, różne obowiązki?
Możliwość podbojów, nowych kontaktów lub szczerość (jak duża?) i
zaufanie drugiej osobie?

2. Data: 2009-04-03 20:05:02

Temat: Re: blabla...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Apr 2009 21:43:49 +0200, Jurij Atarov napisał(a):

> Wstąpienie w związek ogranicza rozwój osobisty?

Zależy z kim. Mój model to Pigmalion i Galatea :-)

3. Data: 2009-04-03 20:14:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurij Atarov" <a...@c...gov> napisał w wiadomości
> [...]
> zajęć, różne obowiązki?
> Możliwość podbojów, nowych kontaktów lub szczerość (jak duża?) i zaufanie

Te wszystkie odpowiedzi są w Tobie, naprawdę. Co w życiu dla Ciebie ważne?
Co chcesz osiągnąć? Czego nie lubisz?
Chiron

4. Data: 2009-04-03 20:34:20

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1...@4...net

[...]

Z czego tu się cieszyć?

Saulo

5. Data: 2009-04-03 20:41:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Jurij Atarov pisze:
> [...]
> nadmiar zajęć, różne obowiązki?
> Możliwość podbojów, nowych kontaktów lub szczerość (jak duża?) i

wszystko zależy od ciebie. czy związek czy nie związek - jak jesteś
nastawiony na rozwój osobisty to będziesz czerpał z samotności, ze
związku, z psa, z biedronki czy z blablabla i coś tam coś tam

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

6. Data: 2009-04-03 20:56:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy od drugiej osoby.

--
CB

"Jurij Atarov" <a...@c...gov> napisał(-a)

7. Data: 2009-04-03 20:59:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> wszystko zależy od ciebie. czy związek czy nie związek - jak jesteś
> nastawiony na rozwój osobisty to będziesz czerpał z samotności, ze
> związku, z psa, z biedronki czy z blablabla i coś tam coś tam

Są pewne rodzaje związków, które prowokują do zwiększonego rozwoju IMO.
Np. związek rodziców z dziećmi.

Ewa

8. Data: 2009-04-03 21:04:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Apr 2009 22:34:20 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
> 1...@4...net
>
> [...]
>
> Z czego tu się cieszyć?

Ja wiem.

9. Data: 2009-04-03 21:17:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Są pewne rodzaje związków, które prowokują do zwiększonego rozwoju IMO.
> Np. związek rodziców z dziećmi.

bo ja wiem?
ja się dziś zwinałem koncertowo i koncertowo rozwinałem np.
zwinąłem się wtedy jak starsza zaczęła marudzić przy kąpieli.
raczej nerwy i ostre słowa. choć imho sprawiedliwe, to nie rozwiązujące
problemu.
ale rozwinąłem się jak marudziła w samochodzie, kiedy się pizgnęła w oko
i cały samochód podskakiwał od jej wrzasków, że "ona tego nie wytrzyma"
i "mam tego dosyć". zdusiłem nerwy w zarodku i gratulowałem sobie potem
mojego podejścia. co było asumptem do przemyśleń nad naturą naszych
relacji :)

10. Data: 2009-04-03 21:37:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> mojego podejścia. co było asumptem do przemyśleń nad naturą naszych
> relacji :)

Sam widzisz jaki rozwój! Ja mam co dzień masę takich asumptów. :)

Ewa

no dobra, piosenka na weekend.
ciekawe jaki w większości enneagram mają politycy
są szanse na zwiększenie naszych oszczędności!
Czym właściwie jest ta dojrzałość?
DOBRYM...