Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki

From: Hanka <c...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki
Date: Thu, 4 Jun 2009 12:19:42 -0700 (PDT)

On 4 Cze, 17:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No proszę, jaki ten świat zależny ode mnie :->

Od kazdego z nas :)
Tym bardziej warto dawac mu calego siebie, w sensie daniny pozytywnej.

Czynic spokoj i lad, dawac nieskonczone ilosci usmiechu, i obserwowac
owego czynienia skutki, to, przynajmniej dla mnie, znacznie
ciekawsze,
niz permanentne potwierdzanie znanych sobie od dawna mechanizmów
ludzkich akcji i reakcji.

Na szczescie, zarowno dla tych, badajacych przez tak zwane
prowokacje,
jak i dla tych, ktorzy znajduja z ludzmi kontakt przez zupelnie inne
dzialania,
jest mnostwo miejsca, NA ziemi :)