Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki
Date: Thu, 4 Jun 2009 21:55:39 +0200
<gv0n5p$2ru$1@news.onet.pl> <gv0o42$5nj$1@news.onet.pl>
<gv11km$3ta$1@news.onet.pl> <gv2vdd$nrd$1@news.onet.pl>
<6...@4...net> <gv4264$3f5$1@news.onet.pl>
<qdcrfhmx1pbr$.v13cm4xmx0se.dlg@40tude.net> <gv4o2a$v9f$1@news.onet.pl>
<127n2ha6pitqk$.1dw0wtrht2c5s.dlg@40tude.net> <h06pdl$ash$1@news.onet.pl>
<1p4deos3v0ce7$.1cpg1u5ga6yoc$.dlg@40tude.net>
<b...@h...googlegroups.com>
<n7ftc9bb5b1s$.keafaqupx74c.dlg@40tude.net>
<1...@r...googlegroups.com>
<6jpvoq7o872i$.t8xptrl06mch$.dlg@40tude.net>
<c...@y...googlegroups.com>

Dnia Thu, 4 Jun 2009 12:49:55 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Noo, ale ocenianie innych nie wchodzi w zakres
> pozytywnego dawania siebie :)

Pomoc bezinteresowna, kiedy można sobie zamiast tego wygodnie siedziec i
patrzeć, jak drzwi przytrzaskują wózek lub wystającą z niego rączkę dziecka
- raczej tak.

> Wygorowane oczekiwania tem bardziej ;)

Oczekiwania "dziękuję"? - dobrze, że wstawiłaś to "oczko"...

> Daruj jej.
> Jest ubozsza od Ciebie o tyle roznych odczuc.
> Nawet NIE UMIE podziekowac.

Umie. Odwracanie ode mnie spojrzenia o tym mówi.

> Jesli wierzyc Chironowi, a ja wierze, bo sprawdzam to
> od dawna, na wlasnej skorze, DAWANIE DOBRA wraca,
> niekiedy w najmniej oczekiwanym momencie.

Nie liczę na to - jestem bezinteresowna do szpiku kości.

> Niekoniecznie dokladnie w tym, w ktorym dajemy swoje,
> komus konkretnemu.
>
> Tak wiec, zapewniam, jakis Aniolecek podaruje Ci kiedys
> pakiet Dobra, za ten dzisiejszy bieg do drzwi.
> :)

Nie uwazam, abym zasłużyła na cokolwiek tym nieskończenie małym i nieważnym
gestem, nie o to mi chodzi.