no to dzisiaj nagrzesze MM

1. Data: 2002-12-31 10:34:31

Temat: no to dzisiaj nagrzesze MM
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ide na sylwestra i bede pil Wsciekle Psy (to wodka z sokiem malinowym)

Nie grzesze od miesiaca to chyba jeden wieczor moge ;-)

Zycze wszystkim bardzo chudego nowego roku 2003!

Musta

2. Data: 2002-12-31 10:49:39

Temat: Re: no to dzisiaj nagrzesze MM
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ide na sylwestra i bede pil Wsciekle Psy (to wodka z sokiem malinowym)
>
> Nie grzesze od miesiaca to chyba jeden wieczor moge ;-)

Tylko zjedz coś wcześniej ;-) (Np. zbierz ze sobą gotowaną soję w pudełku
!!! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
ŻAR-TO-WA-ŁAM :-)
Miłej zabawy.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jeśli nie masz na coś dowodów, używaj zwrotu "moim zdaniem".
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

3. Data: 2002-12-31 11:10:28

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie grzesze od miesiaca to chyba jeden wieczor moge ;-)
>

> Zycze wszystkim bardzo chudego nowego roku 2003!

Baw sie dobrze i nie zaraz sie od tych psow ....Rowniez dolaczam sie do
zyczen.Hafsa

4. Data: 2002-12-31 11:28:01

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja pomagam kolezance zorganizowac sylwestra i robie az trzy salatki MM!
I nie bede grzeszyc, ani, ani

Pozdrawlaju
Anka chudsza o 4 kg (od m-ca)

5. Data: 2002-12-31 12:13:54

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie grzesze od miesiaca to chyba jeden wieczor moge ;-)
>

> Zycze wszystkim bardzo chudego nowego roku 2003!

Dżizus Musta, sama wódka będzie bardziej Monti,
a czy ten sok posłodzony fruktozą? ;-DDDD
Baw się dobrze i wspomnij o swych towarzyszach co nie grzeszą ;)
(znaczy się o mnie nie hihihih...)
a rok, to może niech będzie tłusty, a pupki chude, o! :D

WSZYTKIM O CZYM MARZĄ :)
--
Pozdrowienia
Mel - coś dziś już z głupawką.

6. Data: 2002-12-31 14:01:58

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ide na sylwestra i bede pil Wsciekle Psy (to wodka z sokiem malinowym)
>
> Nie grzesze od miesiaca to chyba jeden wieczor moge ;-)
>

> Zycze wszystkim bardzo chudego nowego roku 2003!
>
> Musta

Muscie i wszystkim grupowiczom zycze niegrzeszenia w te noc..

ale

chodzi mi o to, by nie zalowac jutro...
zjadlam, napilam sie.. trudno.. to byl moj wybor
po co kaleczyc dusze 1 stycznia?
niech i ona odpocznie :)

Szampanskiej zabawy sylwestrowej
Tanczcie duzo.. to spala tluszczyk :)