(none)

1. Data: 2001-07-19 10:20:11

Temat: (none)
Od: d...@w...pl (Jan Kowalski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chodze z dziewczyna od ladnych paru lat i wszystko
byloby OK gdyby nie problemy z seksem.

Nasz stosunek wyglada mniej wiecej tak:

Zaczynamy od gry wstepnej. Gdy jest juz pobudzona
i wilgotna, a ja probuje w nia wejsc, wowczas ona
odczuwa silny bol.
Gdy juz w koncu uda mi sie w nia wejsc, to jedyna
pozycja w ktorej ona moze dostac orgazmu jest
taka, ze ja leze na plecach a ona na mnie. Nie
znosze tej pozycji bo praktycznie nie odczuwam
przyjemnosci.
Gdy juz dostanie orgazmu to przychodzi pora na mn
ie, biore ja wiec od tylu i tu problem: gdy robie
to za szybko, albo wchodze za gleboko wowczas ona
odczuwa silny bol. Czesto dochodzi do sytuacji, ze
na chwile przed orgazmem musze zwolnic lub robic
to delikatniej bo ja bardzo boli, skutkiem tego
jest to ze mam bardzo kiepski orgazm.
Probowalismy innych pozycji ale zawsze albo ja za
bardzo bolalo, albo nie odczuwala zadnej
przyjemnosci.
Dla mnie seks z nia sprowadza sie do czegos co
nazywam 30/5 ( 30 min. jej przyjemnosci - podczas
ktorych ja zastanawiam sie kiedy ona wreszcie
skonczy, 5 min. mojej przyjemnosci - gdy ona sie
zastanawia kiedy ja w koncu skoncze ), czego
skutkiem jest to iz zaczynam traktowac seks z nia
jako "obowiazek malzenski". Dochodzi juz do tego
ze pomimo iz oboje mamy ochote na seks, to ja
wykrecam sie, bo na sama mysl o 30/5 trace ochote
na seks, a na inne kobiety patrze tak jak osoba
ktore nie jadla od tygodnia patrzy na suto
zastawiony stol, z ktorego nie moze nic zjesc.
Bardzo ja kocham i niechce jej zdradzic ale coraz
bardzej sie boje iz kiedys w przyszlosci jezeli
nic sie nie zmienni, to moge sie nie powstrzymac
od skoku w bok - czego bym pozniej zalowal.

Pomozcie!
Co Wy byscie zrobili na moim miejscu ?

doctor_mc

Załóż darmowe konto e-mail w WP. Kliknij < http://poczta.wp.pl >

1. Data: 2001-07-19 17:52:19

Temat: Re: (none)
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Pomozcie!
> Co Wy byscie zrobili na moim miejscu ?

Twój problem nie ma nic wspólnego z psychologią. Jednak dam Ci radę :
Zaprowadź swoją dziewczynę do ginekologa - aż dziwne, że sama jeszcze nie
poszła.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

1. Data: 2001-07-19 20:42:21

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

d...@w...pl (Jan Kowalski) writes:

> Pomozcie!
> Co Wy byscie zrobili na moim miejscu ?

Pochlastalabym sie. Z opisu to wyglada mniej wiecej tak jakbyscie byli
zupelnie niedopasowani rozmiarem - tzn. ty masz w stosunku do jej
pochwy zbyt wielkiego czlonka.

Na twoim miejscu jednak pomoc zaczelabym od wizyty u seksuologa.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-07-19 21:03:53

Temat: Odp: (none)
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nina Mazur Miller

ironizuje

>Pochlastalabym sie.

ale nie w tym miejscu co potrzeba

>tzn. ty masz w stosunku do jej
>pochwy zbyt wielkiego czlonka.

Dobry wniosek

> Na twoim miejscu jednak pomoc zaczelabym od wizyty u seksuologa.

I jak propopozycja wyżej
Przerobić!

Najlepiej dopasować otwór do korka!
Jesteś śmieszna. Nawet mógłbym Cię narysować!

eTaTa

Pozdry

1. Data: 2001-07-20 06:03:24

Temat: Re: Odp: (none)
Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> writes:

> Dobry wniosek

> I jak propopozycja wyżej
> Przerobić!
>
> Najlepiej dopasować otwór do korka!
> Jesteś śmieszna. Nawet mógłbym Cię narysować!

LOL :))))))))))))
Sam wysunales propozycje rozwiazania: "najlepiej dopasowac otwor do
korka" poczem skonkludowales: jestes smieszna.

Szkoda, ze nie zauwazyles ze ta propozycja to padla z twojej strony
nie z mojej ;)))))

1. Data: 2001-07-20 06:41:16

Temat: Odp: Odp: (none)
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina się śmieje
> LOL :))))))))))))

Na zdrowie Ninko : )
Wczoraj coś mnie zaślepiło ] > (

Nie zauważyłem, że proponujesz

Czyli dopasowanie korka. : )

I ty są dwie metody,
albo go mocno drzwiami przyciąć
albo jak kurę na pieniek i siekierką : )

Oj, dzieci, dzieci : )))

eTaTa

1. Data: 2001-07-20 07:37:33

Temat: Re: Odp: Odp: (none)
Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> writes:

> Nie zauważyłem, że proponujesz

> Czyli dopasowanie korka. : )

Nie zauwazyles, ze to byla konstatacja problemu (prawdopodobna) a nie
propozycja jego rozwiazania.

Co do rozwiazania radzilam udac sie do seksuologa.

1. Data: 2001-07-20 15:16:18

Od: "kasiaw" <k...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzej sie boje iz kiedys w przyszlosci jezeli
> nic sie nie zmienni, to moge sie nie powstrzymac
> od skoku w bok - czego bym pozniej zalowal.

Ja bym zaproponowała otwartą, przyjazną i czułą rozmowę z partnerką w
odpowiedniej atmosferze, której efektem powinna być wspólna decyzja -
znalezienie wspólnie jakiegoś rozwiązania - może faktycznie wspólna wizyta u
specjalisty....
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2001-07-23 16:15:01

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> doctor_mc
kurde, a ja zawsze myślałem, że im większy, tym przyjemniej dla kobiety, a ból
dodaje smaczku (kobiecie). Jak te filmy przekręcają obraz rzeczywistości!
Swoją drogą jestem ciekaw (wiem, że to trochę nietaktowne), ile masz
centymetrów.
Niestety nie mogę ci nic doradzić (oprócz wizyty u weterynarza)
pzdr
piotrek

1. Data: 2001-07-25 20:13:10

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurde, a ja zawsze myślałem, że im większy, tym przyjemniej dla kobiety...

Normalne Kobiety wolą duży... ale mózg u faceta :|
Tobie zamiast w rozum poszło w...

Rzeczy ostateczne
Drobiazg (spam)
Homoseksualizm - zaburzeniem psychoseksualnym?
Opinia Polskiego Tow. Psych. o terapii przez internet
Wezwanie do dialogu