Re: nostalgia w czasie deszczu

From: "re:" <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nostalgia w czasie deszczu
Date: Wed, 2 Jul 2003 12:55:56 +0200

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl> napisał w wiadomości
news:bdsfvb$1bl$1@news.onet.pl...
> (fragment listu do Eliasza)

> [...]
> Jednak gdy wróciłem do domu, gdzie czekał na mnie mój znerwicowany
> ojciec, moje marzenia o stabilizacji rodzinnej padły w gruzach. Ojciec
> bowiem tradycyjnie zaczął na mnie krzyczeć; że jestem nieudacznikiem,
> że nic nie potrafię, że do niczego się nie nadaję. Konflikt z ojcem to dla
> mnie rzecz powszednia, więc nie jest już dla mnie aż tak stresujący.
> Naszła mnie jednak taka myśl, że nigdy nie będę w stanie ułożyć sobie
> życia z kobietą u boku, mając taki balast psychiczny, jak koszmar
> [...]

posłuchaj "krzewco mowy duszy" :-)
co Ci poradzi inny `ojciec`:

jeśli Twój urzędowy ojciec nie spełnia Twoich oczekiwań
to nie wiń go za to - jest jaki jest
a gdy zachowuje się jak duże, niemądre dziecko
to Ty bądź dla niego "prawdziwym Ojcem"
wysłuchaj, wczuj się, zrozum i doradź
Pochwal go za "dobre"
wytłumacz mu "złe"

pamiętasz?:
* ludzie, którzy odrzucają zniewolenie - STAJĄ SIĘ WOLNI
** Majważniejsze jest, że szukasz porozumienia(?) i zrozumienia(!).
*** w zdrowym ciele zdrowa dusza
*** PS. ludzie nie są jednakowi (socjopatów należy rechabilitować!)
[ksRobak --> Łukasz Nawrocki]

a pamiętasz to?
++++++++++++++++++
Witaj Na Pokładzie!!! ;)

Z zainteresowaniem obserwuję Twoją ewolucję na ekranie mojego monitora. :)
Od opowiadań, poprzez anegdoty do osobistych refleksji!!!

TAK!. Człowiek składa się ze swojego wnętrza i zewnętrza.
Wnętrze to nie tylko fizyka i chemia ale także równie ważna "dusza".
Zewnętrze to nie tylko "świat" ale i ludzie wraz ze swoim światopoglądem
i oceną wartości.
Ludzie obserwując Twoje zachowania powiedzą, że jesteś bardziej lub
mniej inteligentny. Tak oceniają Twoje "zewnętrze".
Na ocenę wnętrza pokuszą się tylko nieliczni. Powiedzą: mądry,
szlachetny, wrażliwy, "dobry", uczciwy, honorowy, z zasadami itd.
Za zewnętrze dostajesz kasę.
Za wnętrze dostajesz wdzięczność i uznanie!!! ;)

Odczuwasz potrzebę aby się uzewnętrznić. Gratuluję. :-)
Życzę Ci aby za Twoje "piękne wnętrze" spotkała Cię równie potrzebna,
bo ułatwiająca życie zewnętrzna nagroda.
Takie połączenia nazywa się CHWAŁA.

PS. Słowo debil NIC nie znaczy. ;)))
Możesz na mnie powiedzieć debil a mi to dokładnie "lata" :)))))

napisałeś: "Boją się, że zawsze będę sam". Acha... to zobacz:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=25106521

re: