nowa

1. Data: 2002-12-02 10:57:41

Temat: nowa
Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
przeczytałam wszystkie waszw posty i postanowiłam się ujawnić.
Mam na imię Patrycja, mam 26 lat, mieszkam w Krakowie i od razu mam pytanie:
- zainteresowała mnie bardzo baza pod cienie do oczu. W jakiej jest cenie i
gdzie to cudo można dostać?
Pozdrawiam i do następnego razu ;-)
Pat.

1. Data: 2002-12-02 11:01:07

Temat: Re: nowa
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perfekcja" <p...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
pytanie:
> - zainteresowała mnie bardzo baza pod cienie do oczu. W jakiej jest cenie

To zapraszamy na nastepne spotkanie:)
A o bazie byla juz mowa, zawsze lepiej przejrzec archiwum.
W Krakowie kupisz ja w Galerii Centrum za 33 zlote.

Pozdrawiam i witam:)

Kaska

1. Data: 2002-12-02 11:21:56

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> > Mam na imię Patrycja, mam 26 lat, mieszkam w Krakowie i od razu mam

> To zapraszamy na nastepne spotkanie:)

Zdecydowanie zapraszamy!!!
Baza jest napewno w GC, w niedzielę była.

Hanuś

1. Data: 2002-12-02 12:59:40

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Perfekcja wrote:
> Witam serdecznie,

Witam również

> [...]
> - zainteresowała mnie bardzo baza pod cienie do oczu. W jakiej jest cenie i

Zielony jetsem

> Pozdrawiam i do następnego razu ;-)

cya

> Pat.

ps. fajny nick

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

1. Data: 2002-12-02 15:30:25

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr 'Pietlek' Janik" <p...@w...com.pl.nospam> napisał w
wiadomości news:3DEB593C.1030006@wist.com.pl.nospam...
> ps. fajny nick

dzięki ;-)
wymyślił go kiedyś kolego "po pijaku", bo pomylił sobie z Partycją ;-))
Pat.

1. Data: 2002-12-02 16:38:10

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <k...@N...pl> w wiadomości do grup

> A o bazie byla juz mowa, zawsze lepiej przejrzec archiwum.
> W Krakowie kupisz ja w Galerii Centrum za 33 zlote.

Mam prosbe do dziewczyn z Krakowa :-)
Moze ktoras z Was zerknelaby do Galerii Centrum i zapytala o jakis kontakt z
przedstawicielstwem handlowym Art Deco? A moze jest jakas informacja na
opakowaniu? Szukam tej nieszczesnej bazy na Slasku i nic :-(

Gosia

1. Data: 2002-12-02 18:07:01

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Perfekcja wrote:
> [...]
>>

> dzięki ;-)
> wymyślił go kiedyś kolego "po pijaku", bo pomylił sobie z Partycją ;-))

Patrycją? czy partycją?

No tak po pijaku różne rzeczy człowiek czyni... ( nie będe się ropisywał )

1. Data: 2002-12-02 20:50:31

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o bazie byla juz mowa, zawsze lepiej przejrzec archiwum.
> W Krakowie kupisz ja w Galerii Centrum za 33 zlote.

Hejeczka;-))))

W Galerii Centrum jest na pewno, dzisiaj widziałam;-))) Baza jest zupełnie
niesamowita, makijaż, który zrobiłam o 7 rano mam jak nowy o tej porze,
nawet różowy cień jest dalej taki jak powinien być, a normalnie po 4 h
znikał gdzieś;-)
W GC chciałam wypróbować błyszczyk Boujouris, kolorek cudny, ale zanim
dojechałam do fryzjera, już zostało po nim tylko wspomnienie, więc chyba
sobie będęmusiała darować;-(((( Może ja mam jakieś usta dziwne, że te kredki
i błyszczyki tak mi znikają;-))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope

1. Data: 2002-12-03 09:45:32

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> "> > Mam na imię Patrycja, mam 26 lat, mieszkam w Krakowie i od razu mam

> Zdecydowanie zapraszamy!!!
> Baza jest napewno w GC, w niedzielę była.

Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Wczoraj zakupiłam, dzisiaj nałożyłam i
zobaczymy jak się utrzyma. A przyznam się, ze wyjątkowo się postarałam z
makijażem oczu, więc obaczym... ;-)
Tylko nie powiedziałyście mi, ze to jest AŻ tak malutkie ! Ale co mi tam -
raz się żyje...
Pat.

1. Data: 2002-12-03 09:46:58

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr 'Pietlek' Janik" <p...@w...com.pl.nospam> napisał w
wiadomości news:3DEBA145.4000609@wist.com.pl.nospam...
> Patrycją? czy partycją?
>
> No tak po pijaku różne rzeczy człowiek czyni... ( nie będe się ropisywał )

Właśnie PaRTYcją - bo tak też mnie zwali (i zwią nadal)
Pat.

SÓL NA BUTACH
Kolory np. lakierow
My to leczymy
nie probujcie ostrzyć korektora Inglot :-)
opalenizna