nowa

1. Data: 2006-07-06 06:37:58

Temat: nowa
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Zaglądam na grupę po raz pierwszy?
Czy śa tutaj zwolennicy metody żywienia wg zasad Montignac?

pozdrawiam
anka
ps optymalnym dziekuję nie jestem zainteresowana:o)

2. Data: 2006-07-06 07:43:32

Temat: Re: nowa
Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napisał(a):
> Witam wszystkich
>
> Zaglądam na grupę po raz pierwszy?
> Czy śa tutaj zwolennicy metody żywienia wg zasad Montignac?

Są,ale tu(http://www.montignac.com.pl/CMS/) jest ich więcej, a do tego
cała masa przepisów.

Marg

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

3. Data: 2006-07-06 08:02:21

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaglądam na grupę po raz pierwszy?
> Czy śa tutaj zwolennicy metody żywienia wg zasad Montignac?

ooo, witaj. Ja też jestem nowa choć raz pytałam o dietę Montignaca. ;)
Niestety, jestem na etapie "myślenia" o tej diecie, bo kompletnie nie mam
pojęcia jak przystosować mój tryb zycia do tej diety.

pozdrawiam,
Ewa

4. Data: 2006-07-06 08:47:02

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Niestety, jestem na etapie "myślenia" o tej diecie, bo kompletnie nie mam
> pojęcia jak przystosować mój tryb zycia do tej diety.

ja też mam podobny problem
najgorzej z regularnym odżywianiem
aby posiłki były o tych samych godzinach
mam męża i dwoje dzieci
trudno dopasować posiłki dla nas wszystkich i pory rozsądne na ich spożycie
o całej masie innych spraw nie wspomnę;o)
anka

5. Data: 2006-07-06 08:47:28

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marg" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Są,ale tu(http://www.montignac.com.pl/CMS/) jest ich więcej, a do tego
> cała masa przepisów.
>
> Marg

dzięki zajrzę;o)
anka

6. Data: 2006-07-06 09:52:06

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trudno dopasować posiłki dla nas wszystkich i pory rozsądne na ich
> spożycie
> o całej masie innych spraw nie wspomnę;o)

ja podobnie, ale wiem, że ludzie pakują sobie jedzenie do misek i jedzą w
pracy czy gdzie tam im akurat wypadnie, więc jak widać to problem do
"opanowania". Dla mnie większym problemem jest wymyślenie co z czym
połaczyć - jak już się dowiem co i jak, to kiedy to wszystko kupić i
przygotować. Jak na razie dieta Montignaca działa na mnie w odwrotną stronę.
Tyję, bo mówię sobie, że niedługo przechodzę na Montignaca to schudnę. I tak
od miesiąca, a ja nadal nie rozumiem tej diety.

pozdrawiam,
ewa

7. Data: 2006-07-06 11:23:21

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam,
> ewa
>Prawdę mówiąc to ja podchodzę trochę inaczej do sprawy
uważam że musimy (jako rodzina) zmienić sposób odżywiania i to raczej na
stałe
ja od roku (siedzący tryb życia zero aktywności fizycznej niestety)
mąż rzucił papierosy od stycznia
no i mąż przytył 12 kg
ja ważyłam w ubiegłe wakacje 65 kg teraz ważę 73 kg
syn starszy wygląda jak pączek
chociaż bmi ma w normie (my z mężem nadwaga)
ale generalnie musimy zmienić tryb życia i odżywianie
bo jak tak dalej pójdzie to będziemy rodziną grubasów
(myślę że jeszcze na razie wyglądamy normalnie...)
a i zdrowie zacznie szwankować z powodu nadwagi i grożącej otyłości
stąd pomysł (między innymi) zmiany generalnie sposobu żywienia
jakoś montignac mi podchodzi i mnie przekonuje
bo prawdę mówiąc kolacje węglowodanowe to nie on wymyślił
mam książkę kucharską po mamie starą jakoś bardzo... w której też są takie
zalecenia
kolacja dla dzieci to tylko węglowodany - ryże, makarony itp
coś w tym jest...

a na razie to ograniczyłam spożycie tego co jem
staram się jeść mniej tylko waga w miejscu stoi (dobrze że nie tyję:o)

pozdrawiam
anka

8. Data: 2006-07-06 14:15:32

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chociaż bmi ma w normie (my z mężem nadwaga)
> ale generalnie musimy zmienić tryb życia i odżywianie

ja niby bmi też mam w normie, ale czuję się "otłuszczona" (173 cm/67 kg),
zalezy mi na schudnięciu, ale chciałabym też - tak jak piszesz - zmienić
sposób odżywiania. Od 10 lat nie jadłam słodyczy, nie piłam pepsi, a przed
Montignac'em pozwoliłam sobie na tonę batonów, ciastek i 100 litrów
pepsi. -po takim obżarstwie, cieszę się, że tyle lat odmawiałam sobie tych
produktów.

> [...]
> mam książkę kucharską po mamie starą jakoś bardzo... w której też są takie
> zalecenia kolacja dla dzieci to tylko węglowodany - ryże, makarony itp

no właśnie i tu jest sedno całego mojego problemu. Skąd ja wezmę makoron z
mąki z pełnego przemiału czy ryż jakiś tam??????????????
Mam książkę Montignaca dla kobiet, mam też drugą z jadłospisem, ale co z
tego jak dla mnie - 95 % z tego jest nie do wykonania.

pozdrawiam,
ewa

9. Data: 2006-07-06 19:25:12

Od: ania12 <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napisał(a):
> [...]
>
> pozdrawiam
> anka
> ps optymalnym dziekuję nie jestem zainteresowana:o)

polecam diete profesora stefana trzepiekonskiego

10. Data: 2006-07-06 19:27:26

Od: ania12 <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania12 napisał(a):

> polecam diete profesora stefana trzepiekonskiego

mozna o niej przeczytac na alt.pl.dieta.optymalna

Gazelle- czy ten sprzet do cwiczen daje efekty?
ile kalorii podczas snu
Po co ży - jemy?
to realign with greater wisdom. Centering on unchanging principles
Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??