ile kalorii podczas snu

1. Data: 2006-07-04 14:21:47

Temat: ile kalorii podczas snu
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm ile sie spala kalorii podczas snu mi wychodzi ze po 8 godzinach okolo
400-500

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

2. Data: 2006-07-04 16:31:44

Temat: Re: ile kalorii podczas snu
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz pisze:

> hmm ile sie spala kalorii podczas snu mi wychodzi ze po 8 godzinach okolo
> 400-500

Wyznacz sobie swoje PPM (podstawowa przemiana materii, BMR - basal
metabolic rate), przemnoz przez wspolczynnik 0.8, podziel przez 24, a
nastepnie przemnoz przez liczbe godzin snu. Jak oszacowac PPM pisalem tu
kiedys, nawet i do Ciebie :) Szukaj kalkulatora wg formuly
Bennedicta-Harrisa lub przyjmij uproszczona zasade: 1 kcal na 1 kg masy
ciala na 1 godz.

3. Data: 2006-07-04 16:31:50

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> hmm ile sie spala kalorii podczas snu mi wychodzi ze po 8 godzinach okolo
> 400-500

Im szybciej się śpi, tym więcej się spala.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-07-05 07:10:01

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok dziekuje

5. Data: 2006-07-05 10:07:21

Od: przemon <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Im szybciej się śpi, tym więcej się spala.

Buahhaahha pierwszy mój post tutaj, zwykle czytuje a nie pisze.
Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać rotfl :) Stary mam uśmiech
na cały dzień dzięki tobie hehehehe :D Jak powiem to znajomemu
dietetykowi to mu dupa ze śmiechu odpadnie ]

Teoria wspaniała :) Jurek jesteś ekspertem numer jeden no i post
miesiąca :] Od jutra będę spał tak szybko, że żona nawet nie zauważy że
zamykam oczy :]

6. Data: 2006-07-05 10:35:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przemon" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Od jutra będę spał tak szybko, że żona nawet nie zauważy że zamykam oczy :]

Przecież to był żart ;)
Naprawdę wziąłeś to serio? :)

Krystyna

7. Data: 2006-07-05 10:46:03

Od: przemon <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Przecież to był żart ;)
> Naprawdę wziąłeś to serio? :)

Nie Krystyno, to nie był żart

8. Data: 2006-07-05 12:13:18

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Teoria wspaniała :) Jurek jesteś ekspertem numer jeden no i post miesiąca
> :] Od jutra będę spał tak szybko, że żona nawet nie zauważy że zamykam

Ogromnie się cieszę, że wreszcie ktoś z poczuciem humoru...
Tylko żeby mi się nie dostało od Twojej żony (nawet w myślach), bo zapomnisz
może o innych sprawach... szybko zasypiając...:)
Pozdrawiam Jurek M.

Po co ży - jemy?
to realign with greater wisdom. Centering on unchanging principles
Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??
ile to ma procent wody
Sekta Optymalna