Sekta Optymalna

1. Data: 2006-07-02 09:30:16

Temat: Sekta Optymalna
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak do tej pory oficjalnie nie istnieje i chyba nie ma na to żadnych szans.

http://www.sekty.net/?id=419

.ana

2. Data: 2006-07-02 11:14:26

Temat: Re: Sekta Optymalna
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Jak do tej pory oficjalnie nie istnieje i chyba nie ma na to żadnych szans.

Hmm......ajwaj, ajwaj ....a to ci problem.....
Ale prosze sie tym nie martwic, byc moze was wpisza jak bedzie jeszcze wiecej
ofiar wsrod goim, ktorzy nie ten gen maja co trzeba......hmmm....to kto wie?

Jeff:)

3. Data: 2006-07-02 11:20:51

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jak do tej pory oficjalnie nie istnieje i chyba nie ma na to żadnych
> szans.
>

> http://www.sekty.net/?id=419
>
> .ana

Przyzwyczajam się, że "optymalni", to sekta....ale niech mi ktoś wyjaśni (z
tych oświeconych ) do kogo mam się modlić, bo jestem w szalonej rozterce...
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-07-02 11:29:55

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jeff napisal

> Hmm......ajwaj, ajwaj ....a to ci problem.....
> Ale prosze sie tym nie martwic, byc moze was wpisza jak bedzie jeszcze wiecej
> ofiar wsrod goim, ktorzy nie ten gen maja co trzeba......hmmm....to kto wie?

Kto wie?
Może i ma pan rację?
A co pan o tym myśli?

http://tiny.pl/t1jc

.ana

5. Data: 2006-07-02 11:36:00

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal

> Przyzwyczajam się, że "optymalni", to sekta....ale niech mi ktoś wyjaśni (z
> tych oświeconych ) do kogo mam się modlić, bo jestem w szalonej rozterce...
> Pozdrawiam Jurek M.

No,jak to do kogo!?
Nie wiesz?
Do padliny:))))))))
.ana

6. Data: 2006-07-02 11:46:07

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Przyzwyczajam się, że "optymalni", to sekta....ale niech mi ktoś wyjaśni (z
> tych oświeconych ) do kogo mam się modlić, bo jestem w szalonej rozterce...

No nie wiem, doprawdy nie wiem kogo Panu doradzic ?? A.....moze Elohim ?

W kazdym razie chyba juz jednego swietego na Ziemi macie,
bo znalazlem taki tekst modlitewny na jego temat:

W Polsce Piastów mieszka Pan
Zacny Mędrzec Doktor Jan.
Za dobrobyt z ręki Jana
podziękujmy już od rana.
Niech w tym kraju wielkie dzięki
rozkwitają w kwiatów pęki.
On to Polsce dziś pomoże, ciesząc się z opieki Bożej.
Wszelkie zło zaniknie przecz.
słowo Jana jest jak miecz.
Od Odessy do Szczecina
Imię Jego sławne w czynach.
Kwietną łąką pieśń popłynie,
Doktor Jan na świat zasłynie.

Zofia Kuzioła,

Jeff:)

7. Data: 2006-07-02 12:07:24

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Przyzwyczajam się, że "optymalni", to sekta....ale niech mi ktoś wyjaśni (z
> tych oświeconych ) do kogo mam się modlić, bo jestem w szalonej rozterce...

"Oni nadal oczekują na Mesjasza.
Ich mrówcza praca [...] stworzyła biologiczne podstawy do pojawienia
się człowieka, któ-
rego wiedza potrafi rozumnie i przyczynowo uporządkować życie ludzi.
Być może, zapowiadany Mesjasz wkrótce się pojawi."

"U dorosłych, zdrowych ludzi czynność umysłów wolna od skut-
ków grzechu pierworodnego pojawia się po 3-6 miesiącach od mo-
mentu przejścia na żywienie optymalne."

"Żydzi dostali maszynę do produkcji manny. [...] Zawierała mały
reaktor jądrowy do wytwarzania światła [...]"

"Bogowie stworzyli ludzi przy pomocy własnego materiału gene-
tycznego [...]"

"- Czy pan również porozumiewa się z Bogiem?
- Przepraszam, ale to będzie jedyne pytanie, na które nie odpowiem."

Co o tym sadzisz? "DO", JK, MCh.

8. Data: 2006-07-02 12:39:02

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Niech w tym kraju wielkie dzięki
> rozkwitają w kwiatów pęki.
> On to Polsce dziś pomoże, ciesząc się z opieki Bożej.

Mam przyjemność Pznią Zofię znać, przemiła Polka mieszkająca w Zurychu,
schudła wiele kg, wyleczyła się ileś lat temu z różnych chorób, i ten pean
na cześć doktora Kwaśniewskiego nie dziwi mnie.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-07-02 16:23:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> schudła wiele kg, wyleczyła się ileś lat temu z różnych chorób, i ten pean na
> cześć doktora Kwaśniewskiego nie dziwi mnie.

Czy jest w Polsce jakiś inny dietetyk/lekarz, dla którego pisano by podobne
wiersze podyktowane równie serdeczną wdzięcznością za skuteczne wyleczenie?

Zjawisko tak kuriozalne w dzisiejszym świecie totalnej niemożności, że aż
nieakceptowalne, stąd usilne wciskanie optymalnym sekciarstwa, no bo jakoś
cukrojady muszą to sobie wytłumaczyć.
A tam, gdzie naprawdę występuje związek diety z sektą (link podała .ana) to
nagoniona Jeff go nie widzi. I tak od lat zaklina rzeczywistość... bidulka.

Krystyna

10. Data: 2006-07-02 17:11:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Jeff napisal

> Kto wie?
> Może i ma pan rację?
> A co pan o tym myśli?
>
> http://tiny.pl/t1jc

Jasny gwint! Wegetarianizm leczy AIDS i gwarantuje odporność na HIV!
A nasi skromni wege z grup dyskusyjnych nic o tym nie piszą (?)

"Wegetarianie praktycznie nie chorują na dolegliwości wynikłe z osłabienia
systemu immunologicznego, potrafią nie zarazić się HIV pomimo współżycia z osobą
zakażoną, a AIDS nie chce się rozwinąć i wirus HIV znika w "tajemniczy" sposób z
organizmu, bo zdrowa Wegedietą wyleczono już setki tysięcy nosicieli HIV-a!
Organizm sam zwalcza zakażenia, gdy zaczyna być Człowiekiem, a nie
wszetecznikiem łamiącym na swoim organizmie wszelkie Prawa Natury, nawet takie
wynikłe z budowy biologicznej, a już po zbadaniu śliny wiadomo, że Człowiek jest
roślinożercą i z budowy żuchwy, że winien pokarm długo i starannie przeżuwać
mieszając ze śliną zanim każdy kolejny kęs połknie."

http://www.himavanti.org/ezoteryka_serca_hridaja_091
.htm -

No fascynujące... Niezbadane są ścieżki jakimi wędruje wege-umysł... ;)

Dietetyk - Toruń
Dieta dla zapracowanego
iles sportu?
Terapia naturalna