Dietetyk - Toruń

1. Data: 2006-06-30 05:27:37

Temat: Dietetyk - Toruń
Od: Malroy <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym schudnąć ponad 20kg, wiem, że jest to nie mały zamiar i
chciałbym wesprzeć się lekarzem. Czy znacie dobrego dietetyka w Toruniu?
Z góry dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam Borys
www.radzyminski.pl

2. Data: 2006-07-03 12:42:39

Temat: Re: Dietetyk - Toruń
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup ksiazke o diecie zgodnej z grupa krwii ja juz schudlem 6 kg
kup rower i 1,5 godz dziennie pij wode wtedy :)

kiedys to byla fajna grupa ja schudlem 30 kg dzieki rada na tej grupie, w
zime zlapalem prawei 9 kg
znowu przyszedlem na grupe ale to co zobaczylem to poprostu przepychanki na
temat wyzszosci swiat bozego narodzenia nad wielkanocnymi :)

jak bedziesz potrzebowal rady to ja chetnie napisze :)

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

3. Data: 2006-07-06 06:10:31

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malroy napisał(a):
> Witam,
>
> Chciałbym schudnąć ponad 20kg, wiem, że jest to nie mały zamiar i
> chciałbym wesprzeć się lekarzem. Czy znacie dobrego dietetyka w Toruniu?
> Z góry dzięki za pomoc.

Nie jestem fanka zadnych diet proponowanych na te grupie, bo z moich
doswiadczen wiem, ze jest to bardzo indywidualna sprawa.
Nadwaga ma swoje indywidualne zrodla i musisz je zdiagnozowac.
Zawodowy dietetyk musi znac podstawowe wyniki wydolnosci organizmu i
Twojego metabolizmu, aby moc ustawic diete. To sa badania morfologiczne
na glukoze, wydolnosc nerek, cholesterol. Zbadac cisnienie, wage,
tkanke tluszczowa . Ustalic Twoj tryb zycia i nawyki zywieniowe.
Dopiero na tej podstawie ustalic co moze byc przyczyna otylosci i dieta
leczyc skutek. Bo nadwaga jest skutkiem czegos i to cos musi byc
zdiagnozowane. Wazne jest ustalenie dla Twojej indywidualnej wydolnosci
i trybu zycia, plci, ilosci kalorii i dokladnego zbilansowania potrzeb
zywieniowych dobowych.
Trzeba zaczac od lekarza internisty, ktory bedzie nadzorowal Twoj
proces odchudzania. Kazdy internista wie, ze nadwaga jest grozna dla
organizmu i
napewno pokieruje wlasciwie i wskaze dietetyka.
Zycze powodzenia - aga

Dieta dla zapracowanego
iles sportu?
Terapia naturalna