Po co ży - jemy?

1. Data: 2006-07-04 05:12:08

Temat: Po co ży - jemy?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Od czasu do czasu nagłośniony zostaje spór filozoficzny pomiędzy
ewolucjonistami a kreacjonistami dotyczący pochodzenia człowieka.
Ponieważ jestem zwolennikiem kreacjonizmu nasunęła mi się taka oto
refleksja, związana oczywiście z tematem tej grupy czyli dietą. Oto
bowiem przekaz biblijny mówi, że człowiek został stworzony na obraz
i podobieństwo Boga. Ponieważ Bóg jest Istotą Wolną (nikt i nic
nie ma władzy nad Bogiem) to również człowiek, jako "obraz i
podobieństwo Boga" powinien być istotą wolną (nikt i nic (np.
używki), nie powinno mieć władzy nad człowiekiem!). Z przekazu
biblijnego wiemy również, że strawa pasterska Abla ofiarowana Bogowi
była strawą miłą Bogu, natomiast produkty rolne ofiarowane przez
Kaima były obrzydliwością w oczach Boga. To skłoniło zresztą
Kaima do dokonania zbrodniczego zabójstwa swojego brata Abla (z dużym
uproszczeniem można powiedzieć, że vege rolnik zabił optymalnego
pasterza). Wniosek jaki z tego wynika jest jasny: ci, którzy
spożywają odrzucone przez Boga produkty rolne przestają być
"ludźmi na obraz i podobieństwo Boga" a stają się - no właśnie
czym? Najlepsze określenie jakie się tutaj nasuwa to: "pomiotem
szatańskim"! Bóg bowiem dobrze wie, że osobnik spożywający
produkty rolne przestaje być istotą wolną "na obraz i podobieństwo
Boga", a staje się niewolnikiem! Staje się niewolnikiem nie tylko
swoich zmysłów, ale również innych ludzi, poprzez stworzoną przez
nich władzę i pieniądze. Nadto teoria ewolucji nie daje człowiekowi
odpowiedzi na najważniejsze pytanie: Po co człowiek żyje?
Ewolucjoniści mówią - "żyjesz by zaspokoić swoje zmysłowe i
materialne potrzeby!". Wykorzystując konsumpcjonizm namawiają ludzi
do zaspokajania wyłącznie ich potrzeb materialnych z wyłączenie
sfery duchowej, której potrzeby neutralizowane są poprzez alkohol,
narkotyki, bazującą na otumanieniu umysłu rozrywkę czy "pranie
mózgów" w różnych sektach lub kościołach. "Pomiot szatański"
zasilany strawą Kaima popełnia wszelkie możliwe zbrodnicze występki
przeciwko sobie i innym ludziom, czyniąc życie na tej Ziemi istnym
piekłem! I tak to się dzieje od wielu tysięcy lat czyli od
wypędzenia Adama i Ewy z Raju. Pojawienie się ostatnio dużej grupy
ludzi, którzy przeszli na miłą Bogu strawę Abla jest nadzieją, że
życie na Ziemi ulegnie wkrótce radykalnej zmianie i poprawie!
Aczkolwiek opór "pomiotów szatańskich" może być jeszcze bardzo
silny. Jak jest silny widać czasami również na tej grupie.

2. Data: 2006-07-04 06:24:00

Temat: Re: Po co ży - jemy?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com pisze:

[...]

Z jakiego szpitala uciekles?

3. Data: 2006-07-04 08:22:56

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> [...]
> ofiarowana Bogowi [...]
> była strawą miłą Bogu, natomiast produkty rolne ofiarowane przez

Może najpierw naucz się poprawnie pisać, zanim zaczniesz głosić swoje
"genialne odkrycia"...

Krystyna

4. Data: 2006-07-04 08:32:35

Od: "Tomek Andruszkiewicz" <w...@n...discordia.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 Jul 2006 22:12:08 -0700 - k...@g...com zrzuca z wywrotki:

> Od czasu do czasu nagłośniony zostaje spór filozoficzny pomiędzy
> ewolucjonistami a kreacjonistami dotyczący pochodzenia człowieka.

Głównie w USA. Dodajmy, że z marnym skutkiem.

> (...) jestem zwolennikiem kreacjonizmu (...)

Gratulacje.

> Ponieważ Bóg jest Istotą Wolną (nikt i nic
> nie ma władzy nad Bogiem) to również człowiek, jako "obraz i
> podobieństwo Boga" powinien być istotą wolną (nikt i nic (np.
> używki), nie powinno mieć władzy nad człowiekiem!).

Czy nawyk dosłownego interpretowania Biblii także nie powinien mieć
władzy nad człowiekiem? Czy również powodzie i trzęsienia ziemi nie
powinny mieć władzy nad ludzkim życiem? A może także Elohim nie po-
winien nad rodzajem ludzkim dzierżyć władzy?

> (...) z dużym uproszczeniem można powiedzieć, że vege rolnik zabił
> optymalnego pasterza (...)

Piękne uproszczenie. Jasne, proste, mocne. Co z tego, że niecelne?

> [...]
> "ludźmi na obraz i podobieństwo Boga" a stają się - no właśnie
> czym? Najlepsze określenie jakie się tutaj nasuwa to: "pomiotem

Count me in. Jem zieleninę, palę, piję alkohol i wiadra kawy. Mięso
też jem często, ale jak rozumiem i tak zielenina już mi mózg wyżar-
ła i nie pójdę do Nieba. No trudno. Jedyne co mnie pociesza to kon-
statacja, że Raj wypełniony opty-kreacjonistami o zbliżonym do Two-
jego instrumentarium dyskursu mógłby u mnie wywoływać ciągły, głupi
chichot, zupełnie nie pasujący do tak wzniosłego miejsca.

Jeśli do napisania tego posta używałeś jakichś substancji psychoak-
tywnych, to podaj nazwę, dawkę i sposób aplikacji, natomiast jeżeli
takie teksty wychodzą Ci bez wspomagania, to szczerze zazdroszczę.

Żeby chociaż kawałek był w temacie grupy to napiszę szybko: idealną
dla mnie dietą (na której tracę wagę powoli, regularnie, bez jo-jo)
jest ŻP, czyli Żryj Połowę. A zaglądam tutaj, bo lubię świętą wojnę
opty vs vege. Dzięki takim postom chce się czytać usenet :-)

Zdrowia,
--
|__/&|________________ [ All Flesh Must Be Eaten RPG ]

5. Data: 2006-07-04 08:50:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Andruszkiewicz pisze:

> A może także Elohim nie powinien nad rodzajem ludzkim dzierżyć władzy?

Wyhamuj, bo jeszcze pomysli, ze mu wymyslasz ;) Facet pozuje na
wierzacego znawce Biblii, tymczasem nie zna nawet poprawnej pisowni
imion jej glownych bohaterow :)

6. Data: 2006-07-04 10:00:05

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 Jul 2006 22:12:08 -0700, na pl.misc.dieta, k...@g...com
napisał(a):

> Oto
> bowiem przekaz biblijny mówi, że człowiek został stworzony na obraz
> i podobieństwo Boga.

A co to jest Bóg?

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2006-07-04 11:36:11

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> A co to jest Bóg?

A co to jest Trapez?

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-07-04 12:06:59

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trapez

9. Data: 2006-07-04 12:41:08

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Trapez
>
> --
> Pozdrawiam
> Trapez
> www.trapezonet.republika.pl

Ja pozostane jednak przy mydle jeżeli chodzi o oczyszczanie organizmu...:)
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-07-04 12:45:27

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 4 Jul 2006 14:41:08 +0200, na pl.misc.dieta,
j...@n...pl napisał(a):

> Ja pozostane jednak przy mydle jeżeli chodzi o oczyszczanie organizmu...:)

Jak potrafisz mydłem pozbyć się pasożytów z wątroby to jesteś niezły.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

to realign with greater wisdom. Centering on unchanging principles
Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??
ile to ma procent wody
Sekta Optymalna
Dietetyk - Toruń