Re: nowa amnestia cbneta :)

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nowa amnestia cbneta :)
Date: Thu, 25 Feb 2010 10:14:30 +0100
<hlua1k$ej7$1@news.onet.pl> <hluaqq$ln7$1@inews.gazeta.pl>
<hlud5t$mlb$1@news.onet.pl> <hluhvh$9ko$1@node1.news.atman.pl>
<hlujv5$bcg$1@news.onet.pl> <hlv1ug$kbg$1@news.onet.pl>
<hm0166$cko$1@news.onet.pl> <1mmpvs95pbht0.lizl4ma5xstp$.dlg@40tude.net>
<hm1f0u$m8o$1@news.onet.pl> <hm1i4j$86m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm1iio$1gs$1@news.onet.pl> <hm1lo4$mjq$1@node2.news.atman.pl>
<hm1l8p$sdb$10@node1.news.atman.pl> <hm1mne$mn5$1@node2.news.atman.pl>
<hm2ra9$3bc$3@atlantis.news.neostrada.pl> <hm2rc6$agr$1@inews.gazeta.pl>
<hm2tqh$b58$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm2vnp$jv0$1@news.onet.pl>
<hm42pv$6ev$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm43ck$3ud$1@inews.gazeta.pl>
<hm44l2$pdp$1@news.onet.pl> <hm481l$4np$1@node2.news.atman.pl>
<hm48dm$7bs$1@news.onet.pl> <hm48ln$nqn$2@inews.gazeta.pl>
<hm48tq$8vc$1@news.onet.pl> <hm4a0e$lig$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm4bkf$fen$1@news.onet.pl> <hm57gk$8nc$1@inews.gazeta.pl>

news:hm57gk$8nc$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2010-02-25 00:10, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ciekawe rzeczy prawisz. I teraz mam poważny problem. Czy prosić o
> rozwinięcie tematu poprzez omówienie jakichś konkretnych przypadków?
> Pewnie przydałoby się kilka wskazówek, w jaki sposób i czy w ogóle da się
> emocjonalną spójność osiągnąć osobie mocno "roznoszonej" z natury. Czy też
> stwierdziwszy, że pozwoliłam Ci podejść do siebie zbyt blisko, uciekać w
> popłochu, a może korzystając z tej bliskości wydrapać Ci oczy?
>
> Qra

Właśnie- czasem odnoszę wrażenie, że postępujesz w sposób, który opisałaś:
podchodzisz blisko, i zauważasz, że jesteś blisko- i ta druga osoba jest
blisko. W tym momencie wpadasz w panikę- i robisz drugiej osobie przykre
rzeczy. Lubisz- jak pisałem- dystans ze strony drugiej osoby, ale Ty lubisz
podejść blisko. Tylko to najczęściej jest źródłem konfliktów- no bo jak to
wygląda patrząc oczyma tej drugiej osoby?

Możesz się oddziobywać, czemu nie:-). Skoro piszesz w ten sposób- to coś Ci
podpowiem, podzielę się z Tobą. Pisałem już o tym kilka razy- więc właściwie
tylko powtórzę: jeśli ktoś wyraża opinię na Twój temat, to bez różnicy kto i
w jakiej intencji to zrobił. Ważne, czy Ty chcesz mieć z tego korzyść. Jeśli
tak- to obserwuj siebie. Czy coś w Tobie zostało poruszone. Czy coś Cię
"dotknęło". Jeśli nie- obśmiej to i zostaw w spokoju. Jeśli tak- to drąż
temat, szukaj, czego i w jaki sposób dotknęło. To Ci naprawdę wiele da.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.