nowa amnestia cbneta :)

1. Data: 2010-02-20 12:32:05

Temat: nowa amnestia cbneta :)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Informuję, że odplonkowałem kilka osób.

1. Chiron.
2. Jadrys.
3. tnr (okresowo, z uwagi na... on wie o co chodzi).

Pozdrawiam ;)
--
CB

2. Data: 2010-02-20 12:35:58

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW "czerwony" niestety nadal bez zmian.

--
CB

3. Data: 2010-02-20 13:02:48

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał

> BTW "czerwony" niestety nadal bez zmian.
> --
> CB
> Informuję, że odplonkowałem kilka osób.
==
Brat, odplonkuj wszystkich, w końcu nie musisz
czytać tych, którzy drażnią Twoje myślenie:o)

zdarBrat

4. Data: 2010-02-20 13:09:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie o to chodzi.
Nie chcę mieć totalnego burdelu w czytniku.
Szkoda na to czasu. ;)

--
CB

5. Data: 2010-02-20 13:19:37

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał

> Nie o to chodzi.
> Nie chcę mieć totalnego burdelu w czytniku.
> [...]
==
Też mi się tak kiedyś zdawało i zaplonkowałem brata AW,
a jednak i od niego coś w końcu skorzystałem.

zdarBrat

6. Data: 2010-02-20 22:58:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-luty-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> 3. tnr (okresowo, z uwagi na... on wie o co chodzi).

gdybyś mi jednak powiedział, to coś by to zmieniło?

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

7. Data: 2010-02-20 23:05:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej zawołaj na pomoc "czerwonego".

--
CB

8. Data: 2010-02-20 23:11:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-luty-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Lepiej zawołaj na pomoc "czerwonego".

wolałbym, żebyś powiedział mi to jakoś wprost.
do zrobienia?

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

9. Data: 2010-02-20 23:14:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Linka też chcesz?
Taki żart. ;)

Ale masz okazję, aby mnie coś powiedzieć.
Masz coś?
Okazja to okazja.

10. Data: 2010-02-20 23:34:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-luty-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Linka też chcesz?
> Taki żart. ;)

nie śledziłem ciebie aż tak uważnie jak chyba sądzisz.
chciałbym wiedzieć o co chodzi - co się takiego stało, że postanowiłeś
dokonać tej amnestii. nie mam żadnej koncepcji, ale jak dasz linka, to może
nabędę jakąś :)

> Ale masz okazję, aby mnie coś powiedzieć.
> Masz coś?
> Okazja to okazja.

zawsze byłem ciekawy czy nasze dzieci by się ze sobą dobrze bawiły.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o
No nie :-D