nowa amnestia cbneta :)

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Tu jestem, tuuuuu :-)))))))

Hm, żeglarka tyż może być? Nie wiem, co na to reszta grupy. ;)

Ewa

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, żeglarka tyż może być? Nie wiem, co na to reszta grupy. ;)
>
> Ewa

Że co? Że jak baba to już "bee" ?

MK

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 12:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Hm, żeglarka tyż może być? Nie wiem, co na to reszta grupy. ;)

To zależy, czy Cię będzie pchać czy ciągnąć.

Qra

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2010-03-04 12:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To zależy, czy Cię będzie pchać czy ciągnąć.
>
> Qra

A nie wystarczy zwodować? A ty jesteś Qrka wodna, czy jak?

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie-Chiron może odpowiedzieć? Nie wyspałam się.
>
> Śniłaś mi się m.in. Ty. Wypełnialiśmy całą psp-grupą jakąś ankietę w
> realu. Różne były pytania, nie pamiętam dokładnie jakie, ale pierwsze
> dotyczyło talentów - czy mamy jakiś talent. Ty tam zaznaczyłaś (w skali od
> zdecydowanie się zgadzam do w ogóle się nie zgadzam) zdecydowanie zgadzam
> się. Co mnie w ogóle nie zdziwiło. Dziwne było to, że wszyscy
> wypełnialiśmy ankietę niby anonimowo, ale na jednej kartce w systemie
> przechodnim. ;)
> Kiedy ja wypełniałam, musiałam opuszczać niektóre pytania, bo Redart mi
> [...]

:::)))

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Mar 2010 12:33:03 +0100, medea napisał(a):

> Hm, żeglarka tyż może być? Nie wiem, co na to reszta grupy. ;)
>
> Ewa

Będzie zazdrosna ;-P
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Mar 2010 13:28:11 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Że co? Że jak baba to już "bee" ?
>
> MK

No właśnie, gdzie równouprawnienie płci??? Tu powinny się feministki
odezwać chórem!
;-PPP
--

Ikselka.