_()_ przyjaźń ponad wszystko !

1. Data: 2010-02-20 12:12:29

Temat: _()_ przyjaźń ponad wszystko !
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=2TOg2Vh9RDw

zdarBrat

2. Data: 2010-02-20 12:17:32

Temat: Re: _()_ przyjaźń ponad wszystko !
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hlohv0$mvm$1@news.interia.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=2TOg2Vh9RDw
>
> zdarBrat
Bo przyjaźń piękna jest -
nie tak zaborcza, tzn., nie tak zazdrosna, jak miłość partnerska
nie tak totalna, jak miłość rodzicielska.
dużo trwalsza, niż przelotne namiętnostki

Też miłość, a ile daje wolności???

MK

3. Data: 2010-02-20 12:46:04

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał

> [...]
> nie tak totalna, jak miłość rodzicielska.
> dużo trwalsza, niż przelotne namiętnostki

======
Zgoda, dlatego jeśli małżeństwo nie opiera się na prawdziwej
przyjaźni, sama miłość, choćby nie wiem jak gorąca,
może nie wystarczyć, kiedy jej ogień przygaśnie.

zdarBrat:)

4. Data: 2010-02-20 12:48:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjaźni, sama miłość, choćby nie wiem jak gorąca,
> może nie wystarczyć, kiedy jej ogień przygaśnie.

Hmm,
ale o przyjaźń, czy zwykłe, ale prawdziwe lubienie jest dużo trudniej niż o
namiętność :)

MK

5. Data: 2010-02-20 13:01:16

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Hmm,
> ale o przyjaźń, czy zwykłe, ale prawdziwe lubienie jest dużo trudniej niż
==
:o) Zgoda, ale czy ktoś nam każe odrzucać namiętność miłości ?
Owszem, nalezy uważać, bo namietność bywa mściwa i jest w stanie zabić
miłość !

zdarBrat:)

Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o