nowa amnestia cbneta :)

791. Data: 2010-02-26 13:46:47

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Pięć lat wcześniej zanim nazwałem cię qrwiszonem na psp, napisałaś
> (lub odpisałaś) do mnie na priv przy okazji dyskusji na psd.

Czy mógłbyś podać chociaż temat tamtej dyskusji? Może sobie coś
przypomnę. Aczkolwiek, kurczę, nie przypominam sobie, żebym gadała z
tobą na privie, a ostatecznie aż tak wiele prywatnych rozmów z
użytkownikami grup nie prowadzę.

Ewa

792. Data: 2010-02-26 13:47:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Mam takie dziwne wrażenie, że zabrzmiało to trochę jak tłumaczenie się?
> Jakież to słodkie ... ;-)

Niech brzmi, jak tam sobie chcesz, a mnie na serio ciekawość zżera.

Ewa

793. Data: 2010-02-26 13:58:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy mógłbyś podać chociaż temat tamtej dyskusji? Może sobie coś
> przypomnę.

Jedyny wątek - o jakim pamiętam, że w nim z tobą rozmawiałam - to o
"Superniani" ("wielce pomocna superkapo" czy jakoś tak w temacie wątku
było). Mieliśmy tam dość zbliżone zdanie na jej temat. Rozmawialiśmy
wtedy publicznie.

Ewa

794. Data: 2010-02-26 14:01:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mógłbym, ale jakoś nie chce mi się do tego wracać.

--
CB

795. Data: 2010-02-26 14:14:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmęczyła mnie "konieczność" bywania sk*em, zwłaszcza czasami.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Interesowałoby mnie tło twojej przemiany, jej powodu i genezy,
także szczegóły techniczne, ponieważ gdybym przepuścił to przez swoje
analizy wielokryterialne, to być może coś by mi się opłaciło lub coś
mógłbym ulepszyć.
Ale ok, nie naciskam.

796. Data: 2010-02-26 14:14:42

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Jesteś tyle wart ile można na tym zyskać.
> ENder

Interesowność - cecha konsumpcjonistów. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

797. Data: 2010-02-26 14:32:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgoda. ;)
Uważam, że _potencjalnie_ ktoś taki jak ty i ktoś taki jak Ewa jest zdolny,
aby tworzyć interesujący, ~dobrze rozumiejący się duet.

Czy to cię satysfakcjonuje, czy jeszcze nie?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że w porównaniu do mnie,
medea jest pewnie czysta jak łza, w dodatku sytuacja,
w której mógłbym tego żałować jest po prostu nie możliwa.
No tak, ale to jest inna sytuacja.
Jesteś tyle wart ile można na tym zyskać.
No i świadoma ocena to nie to samo co bezmyślne obrzucenie kogoś
przymiotnikami.
Ale lepiej jednak zdaj sobie z tego sprawę.

798. Data: 2010-02-26 14:48:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Mógłbym, ale jakoś nie chce mi się do tego wracać.

No więc zrobiłam szybki rekonesans.

W roku 2004 wymieniliśmy na psd chyba ze dwa mało emocjonujące zdania na
temat samotnych matek (wątek: pokazali matki w telewizji).

Potem była superkapo (już nie sprawdzam dokładnie, kiedy to było).

Jeśli chodzi o prywatną korespondencję, to przy okazji dyskusji na psp
pt. "dlaczego mamy mało dzieci", wysłałeś do mnie omyłkowo na priv
czułego maila o treści:

"Do ciebie pasowałoby: kretynico."

Bez odpowiedzi na priv z mojej strony, odpowiedziałam wtedy na grupie.

Więcej grzechów nie pamiętam. Puk puk.

Ewa

799. Data: 2010-02-26 14:51:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 00:53:27 +0100, Chiron napisał(a):

> Jeśli przyjmujesz, że istnieje coś takiego jak: "los", czy "przypadek"- to
> masz rację. Jednak w moim głębokim przekonaniu niczego takiego nie ma. To,
> co robisz- ma cel i sens. Najczęściej go nie znamy

Uważam przeciwnie - wbrew pozorom ludzie bardzo dobrze wiedzą, dlaczego coś
robią, dlaczego coś odrzucają, dlaczego coś preferują. Tylko nawet przed
sobą się do tego nie przyznają. To kolejny dowód na to, że JEDNAK świetnie
wiedzą, co robią: gdyby sobie powiedzieli np. "ten wybór (s)krzywdzi(ł)
mojego partnera", to musieliby sami siebie potępić lub zmienić ów wybór, a
po co, skoro on na tę chwilę jest wygodny i ma takie fajne skutki, co z
tego, że chwilowe i dobre tylko dla jednej osoby...

> - ale on jest.

Oj, tak.

> A jeśli
> tak- to czego się obawiać?:-)

Konsekwencji własnych wyborów czasem się trzeba obawiać - w przypadku
opisanym powyżej. A w każdym przypadku one są nieuchronne. Przyjdą tak czy
inaczej. To tylko kwestia czasu.

--

Ikselka.

800. Data: 2010-02-26 14:57:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To było jeszcze nieco wcześniej. Mój 1-szy temat na psd.
W tamtym temacie prawdopodobnie nie rozmawialiśmy bezpośrednio.
Napisałaś wtedy do kogoś innego, komentując.

Też o tym nie pamiętałem.
Niemniej pokazałas wtedy w zasadzie to samo co poprzednio.

OK, koniec tej głupawej dyskusji.

--
CB

No więc zrobiłam szybki rekonesans.