nowa amnestia cbneta :)

801. Data: 2010-02-26 14:58:14

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To było jeszcze nieco wcześniej. Mój 1-szy temat na psd.
W tamtym temacie prawdopodobnie nie rozmawialiśmy bezpośrednio.
Napisałaś wtedy do kogoś innego, komentując.

Też o tym nie pamiętałem.
Niemniej pokazałas wtedy w zasadzie to samo co później na psp.
Swoją faktyczną "wrażliwość".

OK, koniec tej głupawej dyskusji.

--
CB

No więc zrobiłam szybki rekonesans.
[...]
Więcej grzechów nie pamiętam. Puk puk.

802. Data: 2010-02-26 15:04:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 06:11:50 +0100, Bbjk napisał(a):

> Bibijotki? Kolejny przejaw "humorku", czy raczej specyficznego "polotu"?

Bardzo specyficznego - dla Bibijotek zupełnie nieczytelnego.

> Zostawia się pod opieką osoby niesamodzielne, małoletnie lub
> niepełnosprawne. Współczuję.

Czy ja coś pisałam o opiece? - napisałam "czy by z Tobą męża zostawiła".
Współczuję.
--

Ikselka.

803. Data: 2010-02-26 15:04:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 06:12:46 +0100, Bbjk napisał(a):

> Bez obaw.

No nie wiem.
--

Ikselka.//z chaty za wsią i przy wielkim lesie

804. Data: 2010-02-26 15:19:25

Temat: Re: ach ci mężczyźni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:49:04 +0100, Ender napisał(a):

> Zbabiałeś na tym psd i to w najgorszym tego kolokwializmu znaczeniu.

Oj tak...
--

Ikselka.

805. Data: 2010-02-26 15:20:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> To było jeszcze nieco wcześniej. Mój 1-szy temat na psd.

Tytuł wątku?

> W tamtym temacie prawdopodobnie nie rozmawialiśmy bezpośrednio.
> Napisałaś wtedy do kogoś innego, komentując.

Najpierw twierdziłeś, że być może na priv, a teraz - że nawet nie
bezpośrednio do ciebie.

Zaczynasz kręcić, CB. Nie mów, że jesteś w tym podobny do XL.

Ewa

806. Data: 2010-02-26 15:33:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 16:20:35 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> bezpośrednio do ciebie.
>
> Zaczynasz kręcić, CB. Nie mów, że jesteś w tym podobny do XL.

Skoknij ze mnie, albo z łaski swojej.
--

Ikselka.

807. Data: 2010-02-26 15:53:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 16:20:35 +0100, medea napisał(a):

> Zaczynasz kręcić, CB. Nie mów, że jesteś w tym podobny do XL.

I jeszcze: wszystkich przytaczających niewygodne fakty, których nie
pamiętasz lub nie chcesz pamiętać, bo nie pasują do Twego emploi, grupujesz
w specjalnej kategorii "podobny do XL". Poniekąd skład osobowy tej grupki
mi pochlebia, więc właściwie nie mam do Ciebie pretensji - zwracam Ci tylko
uwagę, że tym kryterium operujesz nieściśle i nieudolnie, więc trzaskając z
bacika najbardziej uderzasz po własnych plecach, póki co nie zauważając
nawet, że już boli.

--

Ikselka.

808. Data: 2010-02-26 16:53:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Widzisz kiwiko co narobiłaś przez sam fakt, że JESTEŚ? ;DDD
> Ed
ją? ja niewinna jestem...

Jak myślisz Edwardzie, czy mogę już porzucić swoją teorię, że jestem
przeźroczysta?
;)

kiwiko

809. Data: 2010-02-26 17:10:03

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Mojej bratanicy jakiś czas temu kupiłem bajkę i jej pierwsze słowa brzmią:
> "Człowiek nie może niczego osiągnąć bez poświęcenia czegoś w zamian;
> aby stworzyć coś, należy poświęcić coś innego o takiej samej wartości".
> Myślisz, że zawsze tylko zyskuję?
> Gdyby tak było, to prędzej czy później porzygałbym się chyba o samego tylko brania.
Albo zostałbym
> takim jak ty lub podobnym.
> Sam również generuję zyski dla innych.
> I jeśli ktoś potrafi mnie wykorzystać i zrobi to z głową,
> zasłuży prędzej na mój szacunek niż pretensje.
> W ogólnym rozrachunku to będzie uczciwa wymiana.
> ENder

Czy ja mam do Ciebie pretensje? :-)
Stwierdzam fakt: interesowność to cecha ludzi interesownych.
Źródło korupcji, układów, kolesiostwa, kunktatorstwa, lizusostwa
i pogardy. Dawniej na takie zachowania używano nazwę:
"niskie pobudki". Współcześnie urosły do rangi ZALET. hehe
NIE PISZĘ O TOBIE ALE O ARCHETYPIE homo ?????????? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

810. Data: 2010-02-26 17:18:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> [...]

> ją? ja niewinna jestem...
>
> Jak myślisz Edwardzie, czy mogę już porzucić swoją teorię, że jestem przeźroczysta?

Rzeczywistość przerosła teorię ;)
Robakks

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo